Ovo se dogodilo kao posljedica prekida odnosa između Ukrajine i Rusije, a ukrajinska državna kompanija poznata po proizvodnji transportnih aviona sovjetskog dizajna i najvećih letjelica na svijetu našla se u problemima zbog politike.
U Antonovu pokušavaju pronaći alternativne dobavljače dijelova, a u ovoj godini nisu uspjeli završiti nijedan avion.
Podsjetimo, ukrajinska i ruska vlada su prošle godine prekinule sve odnose, što, kako kaže prvi čovjek odjela za razvoj kompanije Andrey Haustov, nije pomoglo Antonovu.
"Ako bismo sada pokušali da napravimo avion, a imamo ih nekoliko nezavršenih, morali bismo zamijeniti sve ruske dijelove dijelovima drugih kompanija, ne isključivo zapadnih, mogli bi biti i ukrajinski", kazao je on za Radio Vesti. "Naprimjer, za An-148 i An-158 to bi bilo 5.400 tipova dijelova, a najveći od njih je radioelektronika".
Haustov poručuje da "tržište neće čekati" te se nada da će proizvodnja biti nastavljena sljedeće godine. Planirali su i saradnju sa Kinom koja bi mogla investirati u drugi An-225 avion.