Održan još jedan STARfest, najveći festival za razvoj karijere i zapošljavanja mladih
Bila je to sjajna prilika za 2.000 mladih posjetitelja da saznaju više o karijernim mogućnostima, trendovima na tržištu rada, poslovima budućnosti i upoznaju 100 top biznis lidera i stručnjaka, kompanija i organizacija, i to kroz direktni kontakt, 25 edukativnih radionica, zanimljive diskusije na main stageu te 60 izlagača na sajmu prilika. Oni su ponudili mladima poslove, stipendije, edukacije, praksu, kao i savjete za razvoj karijere i nastavak školovanja.
Jedna od ključnih poruka STARfesta je motivirana podatkom da će ova nova generacija mladih do penzije (koju možda neće imati) promijeniti 17 poslova, ali i pet zanimanja, od kojih neka danas još i ne postoje. To znači potpuno novi izazov kako obrazovati mlade za poslove koji još ne postoje, odnosno kako ih osnažiti za taj nepredvidiv karijerni put i dinamično tržište rada.
STARfest je poslao poruku i nadležnim institucija o potrebi više investiranja, kako u obrazovni sistem i nastavne planove koji odgovaraju ovim izazovima, tako i u izgradnju sistema karijernog savjetovanja. Ti prijedlozi bi se mogli naći i u okviru nove strategije za mlade Kantona Sarajevo, a koja bi se trebala usvojiti do ljeta.
Fokus ovogodišnjeg STARfesta bio je i na promociji studentskih organizacija koje su već integrirsane u Evropsku uniju, tj. članice su evropskih mreža, nudeći međunarodnu praksu i obuku za studente, u saradnji s Ministarstvom vanjskih poslova Italije.
Organizator STARfesta je Inkubator društvenih inovacija "Munja" sa svojom STAR platformom, uz niz partnera kao što su Vlada Kantona Sarajevo, Federalni zavod za zapošljavanje, Udruženje HR managera, Telemach Fondacija, HoldINA, DDC MLS, HTEC group, Coca-Cola HBC, Adecco, NELT, UniCredit banka, NLB banka, Ziraat banka, Hotel Nomad, R&S, InMotion i mnoge druge kompanije i organizacije koje ulažu u mlade.
U protekloj godini dva izdanja STARfesta posjetilo je 5.000 mladih, uz bogat program 102 izlagača, 42 radionice, 58 govornika na glavnoj pozornici i 300.000 pregleda na internetu.
STARfest dio je nove digitalne STAR eLearning platforme koja nudi mladima besplatan videokurs s 25 zanimljivih lekcija/epizoda o poslovima budućnosti, X faktorima za nalaženje posla, kao i načinima kako te X faktore razviti i pronaći posao. Tu je i mogućnost kasnijeg povezivanja s top kompanijama. Na STAR platformu se moguće registrovati ovdje.
Medijski partneri su Klix, Radio Stari Grad i Antena Sarajevo te Hocu.ba najposjećenija info platforma za mlade.