"Počnimo pitanjem, šta je za vas brend poslodavca? Najjednostavnija definicija jeste da ovaj termin opisuje reputaciju i benefite kompanije, kao i uslove koje ona pruža svojim zaposlenicima i potencijalnim kandidatima. Glavni cilj izgradnje snažnog brenda poslodavca jeste privlačenje i zadržavanje najkvalitetnijih zaposlenika u vašoj industriji.
Brending poslodavca također ima za cilj približiti identitet, kulturu, vrijednosti i viziju kompanije, kako bi potencijalnim budućim zaposlenicima dao bitne razloge pri donošenju odluke koju kompaniju da odaberu." - navodi Selma Turulja - Borčak.
Primjeri dobrih i loših praksi koje možete dobiti iz izjava trenutnih zaposlenika doprinose stvaraju realne slike o vrijednostima unutar kompanije. Brend kompanije je najefikasnija definicija kompanije koja može napraviti prevagu pri zapošljavanju. Iz svega ovoga je sasvim jasno da brend poslodavca direktno utiče na proces regrutacije i selekcije novih zaposlenika.
"Zato je veoma važno da je usko povezan sa kulturom kompanije i iskustvima zaposlenika. Kada to postignete, novi zaposlenici, koje je privukao brend poslodavca, će vrlo brzo postati produktivni dio kompanije. Novi zaposlenici tako postaju dijelom brenda poslodavca i predstavnici vrijednosti kompanije.
Kako biste predstavljanju kompanije dali ličnu notu, pokušajte se staviti na mjesto kandidata. Razmislite šta će im biti značajno i privlačno u interakciji sa kompanijom. U današnje vrijeme su nam na raspolaganju brojni alati, uključujući socijalne mreže, koji mogu pomoći pri prezentaciji brenda i komunikaciji sa ciljanim kandidatima. Kandidati uglavnom žele ugodnu radnu atmosferu, privlačan finansijski paket te mogućnost dodatnog učenja i profesionalnog usavršavanja. Društvena odgovornost kompanije daje dodatnu vrijednost potencijalnim kandidatima." - savjetuje Selma Turulja-Borčak te zaključuje:
"Kada bi trebalo sumirati sve u jednu rečenicu, to bi moglo glasiti ovako: 'Poznata mi je kompanija, čuo/čula sam da su super mjesto za rad'. Tada imate konačnu potvrdu da ste stvorili i razvili snažan i za druge prepoznatljiv brend."