Za poslodavce
0

Posao.ba: Zašto je važan brend poslodavca

Klix.ba
Selma Turulja-Borčak, Senior HR Specialist u agenciji Posao.ba, odgovara na pitanje šta je to brend poslodavca i zašto je on važan.

"Počnimo pitanjem, šta je za vas brend poslodavca? Najjednostavnija definicija jeste da ovaj termin opisuje reputaciju i benefite kompanije, kao i uslove koje ona pruža svojim zaposlenicima i potencijalnim kandidatima. Glavni cilj izgradnje snažnog brenda poslodavca jeste privlačenje i zadržavanje najkvalitetnijih zaposlenika u vašoj industriji.

Brending poslodavca također ima za cilj približiti identitet, kulturu, vrijednosti i viziju kompanije, kako bi potencijalnim budućim zaposlenicima dao bitne razloge pri donošenju odluke koju kompaniju da odaberu." - navodi Selma Turulja - Borčak.

Primjeri dobrih i loših praksi koje možete dobiti iz izjava trenutnih zaposlenika doprinose stvaraju realne slike o vrijednostima unutar kompanije. Brend kompanije je najefikasnija definicija kompanije koja može napraviti prevagu pri zapošljavanju. Iz svega ovoga je sasvim jasno da brend poslodavca direktno utiče na proces regrutacije i selekcije novih zaposlenika.

"Zato je veoma važno da je usko povezan sa kulturom kompanije i iskustvima zaposlenika. Kada to postignete, novi zaposlenici, koje je privukao brend poslodavca, će vrlo brzo postati produktivni dio kompanije. Novi zaposlenici tako postaju dijelom brenda poslodavca i predstavnici vrijednosti kompanije.

Kako biste predstavljanju kompanije dali ličnu notu, pokušajte se staviti na mjesto kandidata. Razmislite šta će im biti značajno i privlačno u interakciji sa kompanijom. U današnje vrijeme su nam na raspolaganju brojni alati, uključujući socijalne mreže, koji mogu pomoći pri prezentaciji brenda i komunikaciji sa ciljanim kandidatima. Kandidati uglavnom žele ugodnu radnu atmosferu, privlačan finansijski paket te mogućnost dodatnog učenja i profesionalnog usavršavanja. Društvena odgovornost kompanije daje dodatnu vrijednost potencijalnim kandidatima." - savjetuje Selma Turulja-Borčak te zaključuje:

"Kada bi trebalo sumirati sve u jednu rečenicu, to bi moglo glasiti ovako: 'Poznata mi je kompanija, čuo/čula sam da su super mjesto za rad'. Tada imate konačnu potvrdu da ste stvorili i razvili snažan i za druge prepoznatljiv brend."