sarajevo marketing summit
53

Poznati marketing stručnjak Tony Durham dolazi u Sarajevo

Na 9. Sarajevo Marketing Summitu, 12. i 13. oktobra u Hotelu Hills u Sarajevu, učesnici će imati priliku ekskluzivno poslušati svjetski priznatog stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca Tonyja Durhama ex P&G director of Shopper Design Evropa, Indija, Bliski Istok i Afrika.

Na najvećoj marketinškoj smotri u regionu govoriti će o tome kako iskoristiti znanje o ponašanju potrošača na mjestu prodaje.

Svoju karijeru Tony Durham počeo je davne 1982. godine u kompaniji "Procter & Gamble", gdje je ostao 35 godina. Tokom svog rada za "P&G", Durham je obučavao neke od direktora vodećih svjetskih brendova o tome kako mogu da promjene svoje poslovanje tako da bolje odražava potrebe kupaca i poveća profite. Posljednju deceniju njegovog rada u ovoj firmi obilježio je rad na poziciji Director SBD za oblast Evrope, Indije, Afrike i Srednjeg Istoka.

Sljedeći veliki korak u njegovoj karijeri bio je razvijanje koncepta regionalnih "First Moment of Truth (FMOT)" centara koji su imali za cilj podizanje standarda u trgovini skupljanjem i korištenjem najboljih praksi i relevantnih znanja o ponašanju kupaca. Godine 2017. Durham je osnovao vlastitu konsultantsku kompaniju, "Tony Durham Consulting Limited", sa ciljem da pomogne kompanijama u izradi strategija i povećanju prihoda pomoću znanja koje je usvojio o psihologiji kupaca.

Deveti Sarajevo Marketing Summit, održava se pod generalnim pokroviteljstvom kompanije Monri, i uz podršku Općine Ilidža.

Specijalni partner prvog dana konferencije je eCommerce asocijacija u Bosni i Hercegovini, koja će svoja predavanja i panele posvetiti najbrže rastućoj eCommerce industriji i načinu, alatima i strategijama koje koriste najuspješniji u BiH i regiji.

"Da li ste znali da će do 2040. godine 95% od ukupne kupovine biti online, a da je vrijednost eCommerce prometa u Bosni i Hercegovini tokom 2021. godine porasla za nevjerovatnih 312%! Svjesni potencijala većina biznisa integrira online prodaju u svoje poslovanje, a neki se odlučuju za isključivo ovaj vid prodaje. Kao i uvijek do sada organizatori Sarajevo Marketing Summita prate poslovne trendove, te su spoznali važnost ovog segmenta i odlučili da na ovogodišnjem, devetom po redu Sarajevo Marketing Samitu posvete jedan cijeli dan eCommercu. Nas su pozvali da budemo partner događaja i uzmemo aktivnu ulogu u organizaciji i kreiranju sadržaja", izjavila je Belma Agić, izvršna direktorica eCommerce asocijacije u Bosni i Hercegovini.

"Pored izuzetnog programa prvog dana, kao i predavanja svjetski priznatog stručnjaka Tonyja Durhama, na Summitu će govoriti i mnogi domaći i regionalni stručnjaci iz marketing industrije. Također, moram naglasiti da ćemo dodijeliti i tri priznanja Marketing Superstar i to za Azru Mesihović Voloder, rukovodioca Odjela za marketing i komunikacije u ASA Banka d.d. Sarajevo, Andrijanu Korda Gick, Business Development and Marketing Manager u kompaniji Carlsberg BH i Milicu Đukić, direktora marketinga u kompaniji Baby Food Factory. Od ove godine na Sarajevo Marketing Summitu ćemo prvi put promovisati i kampanje vrijedne pažnje. Ekspertno vijeće InStore magazina je odlučilo da je saradnja između Grawe osiguranja d.d. Sarajevo i McCann agencije Sarajevo rezultirala posebnom kampanjom koja je privukla veliku pažnju, a o kojoj je kampanji riječ, imat ćete priliku vidjeti na Summitu", navela je Samira Muratović, generalna direktorica marketinške agencije Altermedia.

Više o programu i predavačima pogledajte na www.marketing-summit.ba.

Organizatori konferencije su marketinška agencija Altermedia i InStore magazin.