Memorandum o razumijevanju je definiran shodno zakonima BiH, a u vezi pravnih, ekonomskih i drugih aktivnosti prije fizičke izgradnje, shodno ranijem Memorandumu Vlade USK i Grada Bihaća sa istima.
"Memorandum je rezultat prethodne godine i razmjene informacija i razrade projekta, ne samo investitora iz UAE, nego i Turske i drugih država sa Bliskog i Dalekog istoka. Ovo je znak i inicijativa našem osnivaču - Gradskom vijeću Bihaća da se odredi koji model saradnje želi ponuditi investitorima, a našem finansijeru - Vladi FBiH je šansa da omogući adekvatne pretpostavke za potencijalne investitore kao što je eksproprijacija zemljišta što bi nam udjel - omjer suvlasništva povećalo ili is/finansira projekat do kraja i oduži se Krajini. Minimalno što mogu i trebaju uraditi jeste da izdaju suverene garancije u vezi minimalnog broja putnika - prometa, ali i Vlada USK-a da podrži realizaciju projekta, da Zakon o JPP ne ostane samo na papiru, jer ćemo imati širu društvenu, privrednu i drugu korist i značaj od aerodroma", kaže Bajrić.
Također, kako dodaje, osnivač i finansijer trebaju uradi ono što su obećali, a oni planirali kroz trogodišnji plan aktivnosti. Kaže da će trebati malo vremena da Aerodrom postane samoodrživ, odnosno profitabilan.
"Sigurno da hoće i to samo kroz nekoliko godina zahvaljući našoj krajiškoj dijaspori, privrednim aktivnostima sa Evropom, kao i turističkim sa Azijom. Ovo je historijska šansa za ostvarenje naših višegeneracijskih snova i želja, ali i razvoj privrede i turizma, približavanje domovine dijaspori, omogućavanje, dolaska, povratka i investranja u domovinu,", kaže Bajrić.