U ovosedmičnom Al Jazeera Business magazinu naslovljenom “Made in Communism” istražujemo na koji su način neki brendovi preživjeli komunizam, a potom profitirali u kapitalizmu.
"Dok su drugi ostali samo dio historije. Naši reporteri iz svih krajeva regije donose reportaže o ljudima i idejama iza nekih od najprepoznatljivih pakovanja i proizvoda u posljednji nekoliko decenija.
Između ostalog gledat ćete profile o Gorenju, keksu Plazma, kremi Becutan, Tomos Motorima, Vegeti… Da li i u kapitalizmu i dalje samo živi rad? I kako se tržišna igra promijenila?", najavljuju iz Al Jazeere.
Emisija je na programu u subotu u 21:30 sati.
Možda vas zanima
Iznio i pozitivnu stranu
Faruk Hadžić o ekonomskoj situaciji u BiH: Potvrdile se najave da će biti izazovna godina
Isti zakon, druga pravila
Ekonomski fenomen zvani Orašje: Izuzeće od neradne nedjelje im donijelo rast od 200 posto
Vezani članci
Prijavite se do 31. maja
4. AJD Industry Days uputio poziv autorima dokumentarnih filmova za prijave projekata
Snimljen mobitelom