U ovosedmičnom Al Jazeera Business magazinu naslovljenom “Made in Communism” istražujemo na koji su način neki brendovi preživjeli komunizam, a potom profitirali u kapitalizmu.
"Dok su drugi ostali samo dio historije. Naši reporteri iz svih krajeva regije donose reportaže o ljudima i idejama iza nekih od najprepoznatljivih pakovanja i proizvoda u posljednji nekoliko decenija.
Između ostalog gledat ćete profile o Gorenju, keksu Plazma, kremi Becutan, Tomos Motorima, Vegeti… Da li i u kapitalizmu i dalje samo živi rad? I kako se tržišna igra promijenila?", najavljuju iz Al Jazeere.
Emisija je na programu u subotu u 21:30 sati.
Možda vas zanima
Iznio i pozitivnu stranu
Faruk Hadžić o ekonomskoj situaciji u BiH: Potvrdile se najave da će biti izazovna godina
Vezani članci
Prijavite se do 31. maja
4. AJD Industry Days uputio poziv autorima dokumentarnih filmova za prijave projekata
Snimljen mobitelom