Kako navode iz Autocesta, tunel 1. mart je najduži i najsavremeniji tunel u regionu.
"Unutrašnjost tunela je osvijetljena specijalnom led rasvjetom, a u potpunosti je pokriven i video nadzorom koji će detektovati i najmanji problem u tunelu. Obje tunelske cijevi su opremljene ventilacijom, potpunom svjetlosnom i znakovnom signalizacijom, izlazima u slučaju nužde, proširenjima za zaustavljanje u slučaju nužde, protivpožarnim sistemom, te uređajima koji distribuiraju radijski i internet signal", navode iz Autocesta FBiH.
Ističu kako je tunel 1. mart uspjeh bh. građevinarstva jer su radeći na njemu domaće kompanije stekle potrebne reference kada je u pitanju izgradnja tunela na autocesti.
"Svi radovi na izgradnji i opremanju su završeni. U toku je ispitivanje sigurnosti tunela. Izgradnjom autoceste smanjena je udaljenost i vrijeme putovanja između Zenice i Sarajeva čime ova dva privredna centra nisu bila nikada bliže", naglašavaju naši sagovornici iz Autocesta FBiH.