Prema riječima organizatora, agencije Altermedia, nagrađeni su oni koji su vođeni potrebama tržišta, uložili poseban trud, te svoju kreativnost izrazili maksimalno dobro, a pri tome ostvarili zavidne rezultate.
Ovakvim kampanjama se nastoji smanjiti broj saobraćajnih nezgoda na cestama i podići svijest vozačima i ukazati na rizike korištenje mobitela za vrijeme vožnje.
Nađa Lutvikadić-Fočo, rukovoditeljica sektora za upravljanje promocijom u kompaniji BH Telecom, naglasila je da je veoma ponosna na uručeno priznanje, posebno jer je nagrađena kampanja iz oblasti korporativne društvene odgovornosti i realizirana isključivo internim snagama.
"BH Telecom je sigurno društveno najodgovorija kompanija u Bosni i Hercegovini i ova nagrada za najbolju edukativnu digitalna kampanju 'Glavu gore! Sto korištenju mobitela u prometu' je naš motiv da i dalje ulažemo u promociju društveno odgovornih projekata. Kampanje je realizirana internim resursima i u suradnji sa Federalnim ministarstvom prometa i komunikacija u mjesecu aprilu. Cilj kampanje je bio upozoriti sve korisnike u saobraćaju na opasnosti skretanja pogleda sa ceste i to smo uradili bez strašnih slika nezgoda te jednostavnom komunikacijom 'Glavu gore! dok voziš'", kazala je Lutvikadić-Fočo.
DIGITAL CUP je strukovna nagrada koja se dodjeljuje kompanijama i brendovima za najkvalitetnije i najprofesionalnije digitalne kampanje. Strukovni žiri kojeg čine eminentni stručnjaci iz marketinga izabrali su kompanije i brendove koji su imali najkvalitetnije kampanje koje su izašle iz granica uobičajenog, inspirisale i proizvele najefektniju komunikaciju prema ciljanim grupama.
U periodu trajanja medijske kampanje "Glavu gore! Stop korištenju mobitela u prometu!" od 2. do 30. aprila učestvovali su i pripadnici Federalnog ministarstva unutrašnjih poslova koji su dodatno upozoravali vozače na opasnost korištenja mobitela.