Business Magazine je u proteklih 200 brojeva uspio zadržati opredjeljenje promovirano na samom početku izlaska magazina, kada su svojim, tada budućim čitaocima, obećali koncept informativnog, istraživačkog novinarstva. Najviše prostora u magazinu dato je domaćim temama, uvijek otvoreno pišući o problemima sa kojima se bh. privreda suočava, čime je ovaj magazin postao glas onih koji stvaraju nove vrijednosti u našem društvu.
Cilj je tada, te 2007. godine, kao i danas, bio pomoći stvaranju boljih uvjeta za rad bh. privrede, boljeg poslovnog ambijenta za domaće i strane investitore, te otvaranje novih radnih mjesta. Dakako, svoje mjesto u magazinu imala su i dešavanja na regionalnom i svjetskom tržištu, novi trendovi i pravci razvoja regionalnog i svjetskog biznisa, koji u većoj ili manjoj mjeri utječu i na BiH.
U do sada objavljenih 200 brojeva, Business Magazine objavio je više od 400 intervjua i razgovora sa čelnicima domaćih i svjetskih kompanija, bankarima, uglednim profesorima, marketinškim, PR i stručnjacima za ljudske resurse, premijerima, ministrima, ali i direktorima filmskih, muzičkih, pozorišnih festivala, institucija kulture i umjetnosti, sportskim i javnim radnicima.
Prateći trendove štamparske industrije u svijetu, cjelokupan izgled Business Magazinea redizajniran je povodom 5. godišnjice izlaženja. Uvažavajući želju čitatelja van granica BiH, redakcija je pokrenula i online izdanje.
Treba istaći da je Business Magazine postao nezaobilazan kada su u pitanju medijska pokroviteljstva svih značajnijih poslovnih konferencija u našoj zemlji i regionu. Sve do sada postignuto, ističu u redakciji Business magazinea, obaveza je više da i u slijedećem periodu čitateljima bude omogućen kvalitetan i atraktivan sadržaj na koji su već naviknuti kroz prethodnih 200 brojeva, saopćeno je iz redakcije Business Magazina.