Dugovanja ovog preduzeća su se gomilala godinama, što je jedan od jasnih pokazatelja da su kantonalne vlasti katastrofalno upravljale njim. Posljedica toga je katastrofalan javni prijevoz - više ga nema, nego što ga ima.
Aktuelna kantonalna vlast je u nekoliko navrata najavila da će predložiti konačno riješenje za GRAS. Poručili su da će to biti učinjeno nakon što nadležni utvrde ko je odgovoran za stanje u ovom preduzeću.
Međutim, pojedine njihove već provedene aktivnosti ukazuju na to da pripremaju stečaj ovog preduzeća. Prilikom prošlomjesečnog izvještaja kantonalnog Ureda za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom o poslovanju GRAS-a, šef ovog ureda Erduan Kafedžić je izdvojio podatak prema kojem je Pravobranilaštvo Kantona Sarajevo 2014. i 2020. utvrdilo da je GRAS platežno neposoban te da su time ispunjeni uslovi za njegov stečaj.
Upravo je ovaj izvještaj naveden kao jedna od osnova koja će biti uvažena prilikom utvrđivanja rješenja za GRAS. Osim toga, vrlo je teško povjerovati, odnosno besmisleno bi bilo da GRAS, ovakav kakav jeste, upravlja savremenom infrastrukturom i vozilima. Već se muče s onim što imaju, a što je decenijama staro.
Naime, kantonalna vlada se zadužila u desetinama miliona eura kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) za kupovinu novih trolejbusa, tramvaja i rekonstrukciju tramvajske pruge od Ilidže do Marijin-Dvora. Već je potpisan ugovor za kupovinu 25 novih trolejbusa, izabran je izvođač za rekonstrukciju pruge, a očekuje se i skori izbor kompanije od koje će kupiti nove tramvaje.
Upravljanje GRAS-a zanovljenom infrastrukturom i prijevoznim sredstvima, preduzeća koje iz dana u dan tone u probleme, bilo bi čisto bacanje novca građana. Vlast bi napravila kardinalnu grešku kada bi to dopustila.
Premijer Forto je u ranijim medijskim istupima na pitanje da li će se desiti stečaj GRAS-a odgovorio da su sve opcije moguće.