Direktor Aerodroma Sarajevo Alan Bajić komentirao zahtjev za njegovom smjenom i pitanje koncesije
"Rezultati mojeg rada sve govore. Vlada je kao vlasnik tako odlučila, imaju pravo na to i njih treba pitati zašto su donijeli takvu odluku. Oni su ti koji znaju razlog", izjavio je.
Dio javnosti je ocijenio da je spomenuta odluka uvod u ono o čemu se govori duže od godinu dana, a to je davanje Aerodroma pod koncesiju nekoj kompaniji, izgledno stranoj.
Sagovornik Klix.ba je napomenuo da je aktuelna uprava predložila hibridni model koncesije koji podrazumijeva da entitet nastavi upravljati aerodromom, ali uz osiguranje investicija neophodnih za nastavak razvoja Aerodroma.
"Nama su potrebne velike investicije, što podrazumijeva rekonstrukciju i produženje staze, rekonstrukciju hangarskog prostora, izgradnju novog terminala itd.", dodaje Bajić.
Naglasio je da nema informaciju o tome koji model koncesije razmatra Vlada FBiH. Sporan bi mu bio model koji bi zapravo značio privatizaciju Aerodroma, a kao razlog za to je istakao što je Međunarodni aerodrom Sarajevo jedina ulazna tačka u Bosni i Hercegovini za Ujedinjene nacije, što je iznimno bitno u kriznim situacijama.
Podsjećamo, NiP-ov prijedlog za novog direktora je Sanin Ramezić. SDP-ov prijedlog za izvršnog direktora za promet i usluge je Amadeo Mandić dok je NS-ov prijedlog za izvršnog direktora za razvoj Aerodroma Slobodan Kadijević.