FIA uključena u proces uspostave jednošalterskog sistema poslovanja u Federaciji BiH
Kako je zaključeno, Vlada će pokrenuti postupak izmjene zakona o FIA-i kako bi se omogućila kompatibilnost Agencije sa zahtjevima ovog procesa.
"Porezna uprava FBiH (dodjeljivanje ID broja i registracija kod nadležnog poreznog organa) i Federalni zavod za statistiku (razvrstavanje pravne osobe prema klasifikaciji djelatnosti) zaduženi su da omoguće FIA-i pristup podacima relevantnim za upis u sudski registar i osiguraju, u skladu s načelom interoperabilnosti, razmjenu podataka, pribavljanje potrebne dokumentacije po službenoj dužnosti i koordinaciju", saopšteno je iz Vlade FBiH.
Vlada je zadužila Federalno ministarstvo pravde da pripremi Prijedlog zakona o izmjeni i dopuni Zakona o registraciji poslovnih subjekata u FBiH čime bi bilo omogućeno da, osim advokata i notara, prijedlog za predaju prijave za upis u sudski registar može obavljati i FIA.
Također, Vlada FBiH se obavezuje da osigura sredstva za održavanje elektronskog sistema registra - elektronske glavne knjige registra poslovnih subjekata u FBiH.
Vlada FBiH je prihvatila i informaciju Financijsko - informatičke agencije (FIA) o prenošenju poslova iz domena informaciono - komunikacionih tehnologija koji se vode u federalnim organima i drugim tijelima federalne uprave na ovu agenciju.
Izrazila je opredjeljenje da na jednom mjestu budu objedinjeni svi poslovi koji se odnose na informaciono - komunikacijske tehnologije federalnih ministarstava, federalnih organa uprave i federalnih upravnih organizacija.
"FIA je zadužena da preuzme savjetodavnu i vodeću ulogu u postupku uspostave centralizovane informatičke strukture u FBiH, uz asistenciju Vlade FBiH u pogledu neophodnih resursa. Vlada FBiH će pokrenuti postupak izmjene zakona o FIA-i kako bi se omogućila kompatibilnost Agencije sa zahtjevima ovog procesa, posebno kada je riječ o njenoj nadležnosti i djelatnosti, te finansijskoj održivosti u skladu s novim zahtjevima", navodi se još u saopštenju.