FIS d.o.o. je ponosni nosilac međunarodnog certifikata Customers' Friend
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_190207014.jpg?v=3)
Napori kompanije FIS d.o.o. da kupcu pruži izvrsno korisničko iskustvo kupovine kroz kvalitetne proizvode, fer cijene i ljubazan odnos prepoznati su od međunarodne kompanije ICERTIAS 2015. godine, kada je FIS-u dodijeljena međunarodna nagrada Customers' Friend, odnosno Prijatelj kupaca.
"FIS od samih početaka svog djelovanja kontinuirano uspijeva biti društveno odgovorna kompanija koja poštuje svakog svog kupca, zaposlenika i poslovnog partnera te nastoji svojim poslovanjem pozitivno doprinositi cjelokupnoj zajednici u kojoj živi i radi, što četiri godine zaredom potvrđuje i ovo priznanje", poručuju iz ove kompanije.
Certifikat Customers' Friend je prestižno međunarodno priznanje koje se dodjeljuje isključivo kompanijama i organizacijama spremnim da se obavežu na uzoran odnos prema svojim kupcima. Kako bi se kvalificirali za zlatnu medalju Customers' Friend, organizacije nominirane u okviru ovog programa prolaze strog proces analize koja uključuje niz provjera koje provodi organizacija ICERTIAS.
U sklopu analize za certifikaciju Customers' Friend FIS d.o.o. je prošao kroz detaljan proces istraživanja i verifikacije međunarodne organizacije ICERTIAS, a koji je temeljen na četiri glavna analitička stadija: ugled, komunikacija i društvene mreže, korisničko iskustvo i povjerenje.
Svaka od ovih analiziranih kategorija podijeljena je na dodatne podgrupe koje se pojedinačno vrednuju. Naprimjer, ugled se ocjenjuje na temelju odvojenih podgrupa: odnos s kupcima, podrška korisnicima, odnos sa zaposlenicima, odnos s poslovnim partnerima, inovacija, finansijska stabilnost, kvalitet proizvoda i usluga na tržištu, konkurentnost i društvena odgovornost. U komunikaciji i društvenim mrežama procjenjuju se tri podgrupe: odnosi s medijima, digitalna komunikacija i klasični kanali komunikacije. U korisničkom iskustvu procjenjuje se pet podgrupa: intuitivnost, jednostavnost, brzina, trajnost i dostupnost. U posljednjoj grupi ocjenjuju se: kompetencija, pouzdanost, integritet i transparentnost.
Kako bi bio nagrađeni certifikatom Customers’ Friend, FIS d.o.o. je bio ocijenjen u ukupno 21 kategoriji u toku procesa analize. Svaka kategorija rangirana je ocjenom od 1 (najniža) do 5 (najviša). Zahvaljujući postignutim izvrsnim ocjenama FIS d.o.o. je legitimno stekao pravo na status Customers’ Friend - Vrhunska izvrsnost.
Potpisivanjem službene deklaracije Customers' Friend kompanija FIS d.o.o. se kontinuirano obavezuje poštovati svakog svog kupca te djelovati u skladu sa svojim sloganom "Kupujte sa zadovoljstvom" i tako svojim kupcima pružiti iznimno zadovoljstvo i doživljaj kupovine.
"Drago nam je da već četvrtu godinu zaredom dobivamo priznanje Prijatelj kupaca od ovako renomirane organizacije kao što je ICERTIAS. Sva naša pažnja i energija, sve naše poslovne aktivnosti usmjerene su i provode se s jednim jedinim ciljem, a to je zadovoljan kupac. Stoga, hvala našim vjernim kupcima, hvala ICERTIAS-u što su nas prepoznali kao kompaniju koja zaslužuje i koja će s ponosom nositi ovu medalju vrhunske izvrsnosti", kazala je Dijana Brkan, voditeljica marketing odjela u kompaniji FIS d.o.o.