FMCG Retail Summit obilježava prvo desetljeće: Više od 90% trgovačkog sektora čine domaće kampanje
Događaj okuplja vodeće stručnjake, lidere najvećih i najjačih kompanija iz BiH i regije, kao i sve one koji posluju u ovom segmentu. Summit je postao platforma za prezentaciju najnovijih trendova, strategija i praksi u FMCG industriji.
Glavni i odgovorni urednik InStore magazina i organizator 10. FMCG Summita, Rešid Muratović, istaknuo je da je ovogodišnji samit na osnovu mnogo čega poseban.
"Deseti i jubilarni FMCG samit po mnogočemu je poseban. Više je od 557 učesnika ove godine. Zahvaljujemo se našim partnerima i sponzorima, današnjim govornicima. Pričat će se o očekivanjima i izazovima koji ove godine očekuju cijelu industriju, o posebnoj kategoriji - slatkom programu te ćemo imati panel trgovaca", podijelio je Muratović.
Naznačio je da je FMCG industrija izazovna u smislu potencijala koji se očekuje od nje.
"Ono što sigurno možemo da kažemo je da iz godine u godinu ova industrija raste. To je naš izazov, kako rast održati u kontinuitetu. Edukacija je osnovna stvar koju moramo održati. Umrežavanje i razgovor, naprosto da sami sebi kažemo da vrijedimo. Više od 90 posto trgovačkog sektora čine domaće kampanje što automatski za domaće proizvođače znači potencijal", napomenuo je Muratović.