Fujifilm se mučio da proda fotoaparate, sada ne može da zadovolji potražnju
Fujifilm se sada bori da zadovolji potražnju za spomenutim proizvodom koji košta 1.599 dolara. Kupci su uglavnom osobe u 20-im godinama, korisnici TikToka, kojima se fotoaparat dopada zbog izgleda i vrhunskih performansi.
Fotoaparat je toliko tražen da je Fujifilmov odjel za fotoaparate prošle godine doprinio s 37 posto od ukupnog profita kompanije dok je 2022. doprinio s 27 posto.
Nakon što je kompanija prošle godine rasprodala sve fotoaparate, povećala je proizvodnju u Kini. Menadžer Fujifilma Yujiro Igarashi nije želio objaviti detalje o povećanju proizvodnje, odnosno prodaje. Naglasio je da je potražnja premašila njihove procjene.
Fujifilm je osnovan prije 90 godina i godinama se takmičio s tržišnim liderom Kodakom kojeg je 2002. i prestigao u prodaji. No, taj uspjeh je kratko trajao jer industrija digitalnih fotoaparata kratko postojala jer su digitalni fotoaparati postali standardna oprema mobitela.
Kako bi opstao, Fujifilm je iskoristio stručnost u hemikalijama za proizvodnju filmova za fotoaparate kako bi se prebacio na zdravstvo. Isto su uradili i Canon i Olympus. No, Fujifilm nije u potpunosti odustao od fotoaparata. U odjelu za proizvodnju fotoaparata je ukinuo 5.000 radnih mjesta i većinu proizvodnje je premjestio u Kinu.
Fujifilm je tokom pandemije koronavirusa udvostručio aktivnosti u proizvodnji antivirusnih pilula i vakcina, ali su ga fotoaparati vratili u centar pažnje, piše agencija Reuters.