Rezultati pokazuju da među deset najzastupljenijih proizvođača mliječnih proizvoda prisutnih na tržištu BiH, Meggle ubjedljivo drži prvo mjesto kao najprepoznatljiviji, najkorišteniji, najomiljeniji i najkupovaniji brand.
Preko hiljadu ispitanika iz cijele BiH, koji predstavljaju uzorak demografske strukture naše zemlje, odgovaralo je na pitanja koja se tiču prepoznatljivosti, prehrambenih navika, razloga za kupovinu i stava prema određenim proizvodima.
Ispitanici cijene Meggle kao veoma pouzdanu marku dokazane visoke kvalitete. Osim svojstava samih proizvoda, ispitanici ističu i pozitivne osobine samog branda. Uz ime Meggle ispitanici su najčešće vezali pojmove: kvalitet, sigurnost, pouzdanost, mlijeko, domaći proizvod, okus.
Širom Bosne i Hercegovine, kako u velikim tržnim centrima, tako i u malim prodajnim objektima, Meggle proizvodi nalaze se u svakoj potrošačkoj korpi. Najpopularniji Meggle proizvodi su mlijeko, maslac, pavlaka, tečni jogurt i vajkrem.
Zanimljivo da je među ispitanicima bilo čak 40% onih koji redovno koriste preko sedam Meggle proizvoda. Od toga, više od pola čine najvjerniji potrošači u čijim se domaćinstvima koriste artikli iz svih kategorija mliječnih prozvoda.
"Građani Bosne i Hercegovine rekli su svoje i potvrdili zašto je Meggle lider na tržištu. Ovakvi rezultati istraživanja nas obavezuju da kontinuiranim podizanjem kvalitete, ulaganjem u domaće sirovine, brigom za napredak domaće proizvodnje, usavršavanjem svojstava naših proizvoda, te dvosmjernom komunikacijom s potrošačima i poštovanjem njihovih potreba sačuvamo vodeću poziciju i povjerenje kupaca", izjavila je Jadranka Penava, generalna direktorica kompanije Meggle BIH.
Danas mljekara Meggle iz Bihaća posluje s nekoliko hiljada kooperanata, a dnevno preradi preko 150.000 litara mlijeka. Kompanija Meggle ubraja se u red najpoželjnijih poslodavaca u BiH, a njen uspjeh počiva na korištenju najkvalitetnije domaće sirovine i zahtjevnih evropskih standarda u tehnologiji prerade i kontroli kvalitete.
Opredjeljenje Megglea da svojim poslovanjem gradi bolje društvo, a kvalitetnim domaćim proizvodima doprinosi zdravlju i zadovoljstvu potrošača najbolje odražava korporativni slogan – "na svu sreću"!