Hrvati u Rijeci u promet pustili svoju najskuplju cestu koju je gradila firma iz BiH
Cestu je gradila kompanija iz Bosne i Hercegovine Euro-Asfalt, a riječ je o najskupljoj hrvatskoj cesti, projektu vrijednom 70 miliona eura. Ono što je zanimljivo jeste da je izgrađen tunel duži od kilometra, koji cijelom dužinom ide ispod stambenih zgrada.
"Projekt su vodile Hrvatske ceste, a sa 85 posto nepovratnih sredstava finansirao Evropski fond za regionalni razvoj. U konzorciju izvođač radova bila je kompanija Euro-Asfalt, čiji su predstavnici također danas bili na svečanosti", kazao je Plenković.
Cesta DC403, duga je 2.977 metara (s 380 metara pristupne ceste), povezuje čvor Škurinje na riječkoj obilaznici s novim kontejnerskim terminalom na Zagrebačkoj obali.
Ovo je, uz Pelješki most, jedan od najvećih projekata kojeg provode Hrvatske ceste te jedna od najvećih infrastrukturnih investicija u Hrvatskoj kojom će se riješiti problem zapadnog ulaza u grad Rijeku.
Cesta DC403 najskuplja je cesta u Hrvatskoj, u odnosu na dužinu ceste, zbog izuzetno zahtjevnog terena kojim prolazi.
"Gotovo cijelom trasom izgrađena je pod zemljom ili u zraku – u svega tri kilometra dužine izgrađen je trotračni tunel Podmurvice, dug 1.253 metra, dva vijadukta, Piopi i Mlaka, ukupne dužine oko 500 metara te podvožnjak ispod željezničke pruge, dug oko 60 metara", kazao je resorni ministar Butković.
Tunel Podmurvice gotovo cijelom dužinom ide ispod stambenih zgrada.
"Naša je kompanija ovaj veliki projekt radila u konzorciju sa slovenačkom kompanijom Kolektor CPG i hrvataskom GP Krk te potvrdila lidersku poziciju u građevinskom sektoru u našoj zemlji, ali i regiji", kazali su iz Euro-Asfalta.