Hrvatski Telekom kažnjen sa 36 miliona kuna zbog načina reklamiranja tarife
U presudi objavljenoj na stranicama Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti, problem je nastao nakon što je HT tarifu "Najbolja L" po promotivnoj cijeni od jedne kuna za mjesec ponudio isključivo postojećim korisnicima usluge Magenta 1, bez da je prethodno napravio odnosno regulatoru dostavio dokaz o obavljanju takozvanog "testa istiskivanja marže za maloprodajne cijene", kako je to propisano HAKOM-ovim dokumentima.
Prema propisima, HT je bez ovog testa promotivnu tarifu morao ponuditi svim potrošaćima, a ne samo postojećim korisnicima tarife Magenta.
Slučaj je istražen tako što je inspektor je u septembru 2018. godine nazvao call centar HT-a, a da se pritom nije predstavio kao inspektor već "glumio" oca koji za sina želi ugovoriti uslugu te od zaposlenice koja mu se javila dobio potvrdu da tarifu Najbolja L po promotivnoj cijeni može ugovoriti samo postojeći korisnik Magente.
Prilikom toga, inspektor je razgovor snimao iako o tome nikoga nije upozorio pa je HTtokom sudskog postupka tvrdio da je bila riječ o neovlaštenom snimanje te da se snimljeni dokazi u postupku uopće ne bi trebali koristiti no oba su suda, i Opći prekršajni i Visoki prekršajni, taj argument odbili uz napomenu da HT sam prije početka razgovora korisnike upozorava da se razgovor snima čime se, utvrdili su, zapravo odrekao prava na tajnost, piše Jutarnji.hr.
Ovo nije prvi put da je HT kažnjen višemilionskim kaznama, 2019. godine dobili su kaznu od 28 miliona kuna jer regulatoru nisu dostavili maloprodajne cijene iz cjenovnika.