Cilj istraživanja, prije svega, bilo je utvrditi prepoznatljivost ovog brenda (brand awareness) na području Bosne i Hercegovine. Iz rezultata je vidljivo, kaže se u izvještaju agencije, da 85 posto ispitanika zna o kojem proizvodu se radi i navode da je riječ o bosanskohercegovačkoj tradicionalnoj kafi.
Istraživanje javnog mnijenja o opštepoznatosti brenda Zlatna džezva provedeno je metodom telefonskog anketiranja, tj. CATI metodom (Computer Aided Telephone Interviewing), u Sarajevu, Zenici, Tuzli, Mostaru i Banjoj Luci, i to u periodu od 19. do 25. februara ove godine. Uzorak telefonskih brojeva baziran je na slučajnom odabiru iz ukupne baze svih telefonskih brojeva domaćinstava u BiH.
"Zlatna džezva – prava bosanska kafa, opravdala je povjerenje njenih ljubitelja. Uspjeli smo za kratko vrijeme povećati naš brand awareness i to je dokaz smo na pravom putu. Dokazali smo našu kompetentnost u segmentu bosanske kafe, i napori koje smo uložili u segmentima strateškog komuniciranja, advertisinga i plasmana direktno su se odrazili i na prodaju. Deset godina promocije bosanske kafe u najvećoj džezvi na svijetu, kao i kampanje "Nije sve u zlatu ima nešto i u džezvi”, "Pit ćemo mi nju ako Bog da i u Brazilu” sa Enisom Bešlagićem, te posebna pakovanja vezana za odlazak Reprezentacije BiH na Svjetsko prvenstvo u nogometu, samo su neke od investicija uloženih u brand", ističu u Vispaku.
Proizvodnja i realizacija Zlatne džezve uvećana je preko 100 posto, a brand osim na domaćem tržištu, uspjehe niže i u inozemnim prodajnim lancima. Najviše se bosanske kafe poslije BiH, popije u SAD-u, a potom u Hrvatskoj, gdje je ujedno načinjen i najveći uspjeh, i gdje se Zlatna džezva trenutno prodaje na preko 1.000 prodajnih mjesta. Također, Zlatna džezva se nalazi u ponudi mnogih globalnih i nacionalnih trgovačkih mreža, kao što su najveći tržni lanac na svijetu američki Wal Mart, njemački Real, austrijska Billa i Merkur, švicarski Otto’s, ali i u ponudi najvećeg online prodavača amazon.com.