Kahriman: Uspjeli smo da se u vrijeme velike konkurencije ostvarimo kao najbolji pružalac telekomunikacionih usluga
"Iz organizacijskog odbora su naglasili da su prepoznali moju viziju i doprinos unapređenju reputacije BH Telecoma kroz inovativne investicijske procese u platforme poput BH ContentLaba i BH TechLaba koji okupljaju mlade preduzetnike, a također i kroz sponzorsku i donacijsku strategiju koja ostvaruje dvosmjernu komunikaciju između korisnika i kompanije. Naravno da mi imponuje što sam dobitnik ovog značajnog priznanja i što je prepoznat rad i rezultati koje kompanije BH Telecom ostvaruje, ali i moj lični doprinos", izjavio je Kahriman za Fenu.
Istovremeno, kako je dodao, to priznanje predstavlja i veliku obavezu da se nastavi sa kvalitetnim poslovnim odlukama, procesima i projektima i u budućnosti. Kahriman je naglasio da sve aktivnosti kreću od jasne vizije i strategije onoga šta želimo postići i gdje želimo biti, te da je za ostvarenje i uspjeh zaslužan i veliki tim saradnika koji dijele istu viziju i aktivno djeluju ka ostvarenju postavljenih ciljeva.
Kahriman je naveo da je BH Telecom vodeći telekom operator u Bosni i Hercegovini, koji pruža visokokvalitetne i najsavremenije usluge iz oblasti telekomunikacija za više od dva miliona korisnika.
"Odgovornim upravljanjem, praćenjem potreba korisnika, implementiranjem novih tehnologija kao i donošenjem dobrih poslovnih odluka, uspjeli smo da se u vrijeme velike konkurencije na telekomunikacijskom tržištu ostvarimo kao najbolji pružalac telekomunikacionih usluga. Kompanija smo koja prolazi proces transformacije od tradicionalnog provajdera u digital servis provajdera. Koristeći agilni pristup poslovanju, postajemo savremena digitalna kompanija koja slijedi sve svjetske trendove u ICT industriji", istakao je Kahriman.
Naglasio je da je jedna od temeljnih vrijednosti kompanije BH Telecom društvena odgovornost, te da je BH Telecom u posljednjih pet godina kroz sponzorstva, reklamno-sponzorske ugovore i aranžmane realizovao 2.500 projekata sa nešto više od 18 miliona maraka, a istovremeno su donirali pet miliona maraka za projekte obrazovanja, nauke i humanitarnih aktivnosti.
"Mislim da ne postoji sportski kolektiv ili značajan projekat u državi koji nije podržan od BH Telecoma. Kao što sam ranije istakao, BH Telecom je lider na telekomunikacijom tržištu i naši primarni poslovni procesi su vezani za telekomunikacije, ali smo svjesni načina na koji ljudi doživljavaju firmu i kod donošenja svih odluka se trudimo da oni rezultiraju pozitivnim procesima i sa aspekta društvene odgovornosti", istakao je direktor BH Telecoma.
Kahriman je naveo da ga posebno inspirišu ljudi, dobre i kreativne ideje i rezultati koji mu daju pozitivnu energiju za posvećenost i dosljednost u poslu koji obavlja.
Na pitanje kako izgleda prosječan radni dan direktora BH Telecoma, Kahriman je naveo da doručkuje kod kuće, a na poslu uz prvu kafu prelista novine i pripremi se za sve obaveze koje ga očekuju tog dana.
"Nastojim da sve obaveze završim u toku dana i da ih ne prenosim u naredni dan. Radni dan započinjem u 7.30 sati u svom kabinetu. Nakon toga slijede brojni sastanci sa saradnicima i poslovnim partnerima. Osoba sam koja ima sistematičan pristup, radoholičar sam i posvećenost poslu za mene je veoma važna", kazao je Kahriman za Fenu.
Priznanje PRO PR Globe Awards Vision Manager organizuje se u sklopu 19. međunarodne PRO PR konferencije i bit će dodijeljeno 4. novembra u Sarajevu.