Kako je propala FlyBosnia, iza aviokompanije ostala dugovanja i nedosanjan san
Kada je osnovana, pretendovala je da postane bh. avioprevoznik koji će iz Sarajeva i drugih gradova u našoj zemlji letjeti na brojne svjetske destinacije, ali i dovoditi turiste u BiH.
Direktor FlyBosnije Enes Mujezinović danas za Klix.ba kaže da firma još uvijek nije ugašena, ali da je trenutno na opciji "stand-by".
"Ne obavljamo letove. Posljednji let je bio prije dvije godine i sada čekamo da vidimo šta će se desiti", izjavio je.
Što se tiče flote, ova kompanija više nema niti jednog aviona u svom registru. Podsjetit ćemo da je FlyBosnija iznajmljivala avione za obavljanje letova prema arapskim zemljama, a kratko i prema Rimu i Londonu.
Kako smo saznali, iza kompanije su i dugovanja prema klijentima i putnicima kojima nije vraćen novac za letove koji su otkazani.
Kompanija je imala i velika dugovanja prema Međunarodnom aerodromu Sarajevo, ali su u januaru ove godine saopćili da su ta dugovanja izmirena te kako nastavljaju saradnju sa sarajevskim aerodromom. No, optimistične najave se nisu dogodile, kao ni obnavljanje letova.
"Postoje dugovanja, ali sva potraživanja će biti izmirena", dodao je Mujezinović koji nije mogao reći kada će se to desiti.
Ni posljednji plan o charter letovima nije uspio pa je u augustu 2020. godine otpušteno 20 radnika, a riješili su se i jedinog iznajmljenog aviona.
Podsjetimo da su osnivači ove propale aviokompanije predstavnica i direktor Al Shiddi grupacije Nudžejma Skenderović i Sulaiman Abdullah Al Shiddi.