Kampanja "Od sad, moramo pametnije": Domaćim proizvodima do bolje ekonomije
Kampanja se sprovodi u Bihaću, ali i drugim krajiškim gradovima, Kozarcu-Prijedoru odnosno Banja Luci i Jajcu, što je prvi put da se na ovakav način promovira Udruženje KKD, po Krajini i Bosni.
"Cijenimo prethodnu deceniju - dvije Admirovog mukotrpnog rada na afirmaciji zvijezde koja brendira kvalitetne bh.proizvode. Pojedinačno smo promovirali firme kroz prethodne kampanje, ali vrijeme je za institucionalnu saradnju i kolektivnu promociju krajiških - bosanskih firmi i proizvoda", kazao je Adnan Bajrić, iz Udruženja Krajišnika.
Admir Kapi, predsjednik Udruženja "Kupujmo i koristimo domaće" o važnosti kampanje.
"Cilj prezentacije projekata je okupljanje sto većeg broja privrednih subjekata kako bi zajedničkim djelovanjem uticali na svijest građana, te na taj način svi zajedno popravljali ekonomski standard u BiH. U dosadašnjem radu od 2005., realizovanli smo preko 140 raznih projekata medju kojima vrijedi istaći 8 nacionalnih kampanja, i ovo nam je deveta", kazao je.
Prva promocija je u Bihaću 11. marta sa početkom u 11 sati u sali Muzeja USK.