Promoteri Klasa počastiti će dame Sarko torticama u Ferhadiji, ispred BBI Centra i Ispred SCC-a.
Na ovaj način Klas želi pružiti mali znak pažnje ženama povodom 8. Marta i samo za ovu priliku, organizirana je proizvodnja pojedinačnih promotivnih pakovanja Sarko tortica, novog Klasovog proizvoda koji je pušten u prodaju početkom ove godine.
Riječ je o prvim domaćim torticama koje su sa svojih pet okusa kakao, vanilija, narandža, višnja i marelica, vrlo brzo pronašle put do izbirljivih sladokusaca.
Kompletan proizvod je djelo Klasovih stručnjaka i, nakon rolata, tortice predstavljaju novu vrijednost Klasovom brandu Sarko.
U 2014. godini sa ukupnom proizvodnjom više od 344 tone, zabilježeno je povećanje realizacije Klasovih industrijskih kolača predvođenih brendom Sarko, i to za 150 posto u odnosu na 2013. godinu, saopćeno je iz Klasa d.d. Sarajevo - Članice AS Group.