Konzum negira navode o otpuštanjima radnika: Činimo sve kako bismo sačuvali radna mjesta
PR menadžer trgovačke kompanije Konzum Selma Ovčina kazala je kako je povjerenik Vlade Republike Hrvatske Ante Ramljak krajem prošle sedmice predstavio novi koncept budućeg poslovanja maloprodaje u BiH koji predviđa ponovno uvođenje brenda Mercator na tržište BiH.
"Ovaj plan osigurao bi dodatnu stabilnost poslovanja i sigurnost radnih mjesta te uredno podmirivanje obaveza prema svim dobavljačima i državnim institucijama. Riječ je još uvijek o prijedlogu s obzirom na to da formalna odluka o njegovoj realizaciji još nije potvrđena od uprava poslovnog sistema Mercator i Konzum, što se uskoro očekuje", kazala je Ovčina za Klix.ba.
Dodaje da se svi poslovni procesi u Konzumu BiH odvijaju redovno, uz pojačani interes dobavljača, zaposlenika, državnih institucija, medija i javnosti.
"S ciljem transparentne komunikacije sa svim dionicima na tržištu jučer je održan i sastanak u Vladi FBiH s premijerom Federacije BiH Fadilom Novalićem, predsjednikom Udruženja poslodavaca Adnanom Smailbegovićem te predsjednicom Sindikata trgovine Mersihom Beširević. Na sastanku su, uz ostale teme o kojima se razgovaralo, demantovane i različite netačne informacije o broju zaposlenih i navodnim brojnim otpuštanjima u Konzumu i još je jednom naglašeno da Konzum čini sve kako bi se sačuvala radna mjesta te uvjeti i prava koja zaposlenici danas imaju u Konzumu, a koja su među najboljima u sektoru trgovine na tržištu BiH", navodi Ovčina.
Prema njenim riječima su, s ciljem otvaranja dijaloga, za četvrtak i petak planirani sastanci direktora Konzuma BiH i njegovog tima s preko 90 domaćih dobavljača na kojima će se detaljno prezentovati koraci budućeg poslovanja te rješavanje eventualnih otvorenih pitanja.
"S manjim brojem dobavljača, koji ne sudjeluju značajnije u prometu Konzuma, a imaju određene zahtjeve i uvjetuju nastavak saradnje i redovnu isporuku, se kontinuirano razgovara na komercijalnim osnovama. Konzum BiH sarađuje s više od 1200 dobavljača, sa većinom dobavljača saradnja se odvija neometano", poručila je Ovčina.
Ističe da Konzum ima značajan tržišni udio u BiH koji namjerava planiranim uvođenjem brenda Mercator ne samo zadržati nego i povećati te osnažiti svoju tržišnu poziciju.
"Konkurencija na naše poteze ne gleda pasivno, pa špekulacije koje se pojavljuju u javnom prostoru treba posmatrati i u tom kontekstu", zaključila je PR menadžer Konzuma Selma Ovčina za Klix.ba.