Konzum negira navode o otpuštanjima radnika: Činimo sve kako bismo sačuvali radna mjesta
![Foto: Arhiv/Klix.ba](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_170531115.jpg?v=2)
PR menadžer trgovačke kompanije Konzum Selma Ovčina kazala je kako je povjerenik Vlade Republike Hrvatske Ante Ramljak krajem prošle sedmice predstavio novi koncept budućeg poslovanja maloprodaje u BiH koji predviđa ponovno uvođenje brenda Mercator na tržište BiH.
"Ovaj plan osigurao bi dodatnu stabilnost poslovanja i sigurnost radnih mjesta te uredno podmirivanje obaveza prema svim dobavljačima i državnim institucijama. Riječ je još uvijek o prijedlogu s obzirom na to da formalna odluka o njegovoj realizaciji još nije potvrđena od uprava poslovnog sistema Mercator i Konzum, što se uskoro očekuje", kazala je Ovčina za Klix.ba.
Dodaje da se svi poslovni procesi u Konzumu BiH odvijaju redovno, uz pojačani interes dobavljača, zaposlenika, državnih institucija, medija i javnosti.
"S ciljem transparentne komunikacije sa svim dionicima na tržištu jučer je održan i sastanak u Vladi FBiH s premijerom Federacije BiH Fadilom Novalićem, predsjednikom Udruženja poslodavaca Adnanom Smailbegovićem te predsjednicom Sindikata trgovine Mersihom Beširević. Na sastanku su, uz ostale teme o kojima se razgovaralo, demantovane i različite netačne informacije o broju zaposlenih i navodnim brojnim otpuštanjima u Konzumu i još je jednom naglašeno da Konzum čini sve kako bi se sačuvala radna mjesta te uvjeti i prava koja zaposlenici danas imaju u Konzumu, a koja su među najboljima u sektoru trgovine na tržištu BiH", navodi Ovčina.
Prema njenim riječima su, s ciljem otvaranja dijaloga, za četvrtak i petak planirani sastanci direktora Konzuma BiH i njegovog tima s preko 90 domaćih dobavljača na kojima će se detaljno prezentovati koraci budućeg poslovanja te rješavanje eventualnih otvorenih pitanja.
"S manjim brojem dobavljača, koji ne sudjeluju značajnije u prometu Konzuma, a imaju određene zahtjeve i uvjetuju nastavak saradnje i redovnu isporuku, se kontinuirano razgovara na komercijalnim osnovama. Konzum BiH sarađuje s više od 1200 dobavljača, sa većinom dobavljača saradnja se odvija neometano", poručila je Ovčina.
Ističe da Konzum ima značajan tržišni udio u BiH koji namjerava planiranim uvođenjem brenda Mercator ne samo zadržati nego i povećati te osnažiti svoju tržišnu poziciju.
"Konkurencija na naše poteze ne gleda pasivno, pa špekulacije koje se pojavljuju u javnom prostoru treba posmatrati i u tom kontekstu", zaključila je PR menadžer Konzuma Selma Ovčina za Klix.ba.