Privreda
0

Konzum trese štrumpforija

Klix.ba
Od 22. augusta Konzum je pokrenuo ekskluzivni loyalty program pod nazivom "Konzum trese štrumpforija".

Štrumpfovi su tako stigli u Konzum obojivši sve Konzum prodavnice u plavo i donijeli sreću najmlađim obožavateljima preslatkih malih plavaca. Konzumova štumpfastična priča prati svjetsku i bosansko-hercegovačku premijeru novog 3D filma - Štrumpfovi 2.

U ponudi Konzum prodavnica, kupci mogu pronaći fenomenalni album za 3D kartice – Štrumpfovi 2. Na 32 stranice albuma, pored mjesta predviđenih za svaku karticu, prikazane su i ilustrirane avanture Štrumpfova, uz brojne zabavne igre i bojanke. Na blagajnama svih Konzum prodavnica, uz potrošenih 15KM ili prilikom kupovine posebno označenih proizvoda, kupci dobivaju besplatnu 3D karticu. Kada sakupe svih 26 atraktivnih kartica sa 3D efektom, mogu popuniti svoj album. U toku 8 nedjelja trajanja loyalty programa, svakih 14 dana kupce očekuje novi Konzumov katalog sa 50 štrumpfastičnih artikala koji donose 1 ili više 3D kartica. Proizvodi koji sudjeluju u programu, izmijenjivati će se tokom trajanja promocije i biti posebno označeni kroz katalog i na prodajnim mjestima.

Loyalty program "Konzum trese štrumpforija“ pratiti će nezaboravna događanja za djecu u posebno osmišljenom Štrumpf selu gdje najmlađe očekuju brojna iznenađenja: druženje sa maskotama Štrumpfa i Štrumpfete, kreativne radionice, interaktivne igrice, WI II dance party uz face i body painting te modeliranje štrumpf figurica. Prvo dvodnevno druženje u Štrumpf selu počinje 24. augusta u Sarajevu, na platou BBI Centra, ispred Konzum prodavnice. Nakon Sarajeva, štrumpfastična priča nastavlja se i u drugim gradovima širom BiH. Planirano je da Štrumpf karavana posjeti i Zenicu, Mostar, Banja Luku, Bijeljinu, Travnik, Bihać, Tuzlu i Livno, a manja događanja planirana su i u drugim sredinama.