Dokaz je to kontinuiranog rada na modernizaciji i unapređenju proizvodnje, koji je menadžment kompanije započeo 2001. godine uspješnom privatizacijom od austrijske grupacije ASAMER.
Prepoznatljiva kao najveći domaći proizvođač cementa, fabrika ulazi u segment proizvodnje betona, pa se kao logičan slijed stvorila potreba o izgradnji novog brenda, ali i rebrendiranju postojećeg.
"Mi smo sinonim za proizvodnju cementa, a širenjem poslovnog programa na beton odlučili smo da prema tržištu komuniciramo sa dva nova brenda, Lukavac Cement i Lukavac Beton. U ovom trenutku beton će se proizvoditi u novim pogonima u Sarajevu i Banjoj Luci, sa namjerom širenja mreže po cijeloj zemlji u skladu sa potražnjom. Svakodnevno osluškujemo zahtjeve tržišta, iznalazimo i nudimo rješenja, pratimo svjetske trendove i implementiramo najbolje, tako da smo sigurni da će Lukavac Beton brzo postati prepoznatljiv po svojoj kvaliteti, kao što je Lukavac Cement", poručio je Izet Imamović, generalni direktor Fabrike cementa Lukavac.
Repozicioniranje brenda i izgradnja novog dio je poslovne strategije menadžmenta Fabrike cementa Lukavac i kruna 15 godina čvrste veze koju gradi s kupcima. Značajno je za budući razvoj kao i vrednovanje onoga što kompanija jeste te u kojem pravcu će se razvijati.
"Želimo biti pouzdan poslovni partner u okruženju i prvi izbor za kupca. Novine u poslovanju prati i novi vizuelni identitet. Redizajn loga simbolizira našu vezu s matičnom kompanijom,dok izmjena tekstualnog dijela loga u Lukavac cement ukazuje na ono što mi jesmo, vodeći proizvođač cementa u zemlji, a Lukavac beton upućuje kupce na pouzdanog i kvalitetnog partnera u gradnji", istakao je Imamović.
Fabrika cementa Lukavac posluje ispunjavajući najstrožije ekološke standarde, a prelaskom na upotrebu alternativnih goriva u proizvodnji, dokazuje da se svjetski tehnološki trendovi mogu primijeniti u srcu naše zemlje, saopćeno je iz Fabrike cementa Lukavac.