Nastup organizira Vanjskotrgovinska komora BiH, a naši izlagači smješteni su na zajedničkom štandu od 209 kvadratnih metara koji se nalazi u hali 5.1 (segment Home Settings).
Na sajmu se predstavlja sedam naših kompanija i to: Elgrad iz Teslića, EMA-Konjuh International iz Sarajeva, Formino iz Teslić, Malak Janj iz Donjeg Vakufa, Minalli iz Živinica, Roccaforte iz Viteza i Senex iz Čelića.
U njihovoj ponudi dominiraju proizvodi bazirani na punom drvetu, namještaj za trpezarije, dnevne i spavaće sobe, a dvije kompanije prezentirat će i namještaj za kupaonice. Svi izlagači na štandu Bosne i Hercegovine, ali i još sedam firmi koje izlažu samostalno, predstavljene su i u reklamnoj brošuri Möbel "Made in Bosnia and Herzegovina" koji je, kao poseban dodatak, objavljen u decembarskom izdanju austrijskog stručnog časopisa za namještaj i interijer Wohnkultur.
Iz VTK BiH kažu kako su u dekadi kontinuiranog prisustva na Imm-u u okviru grupnog štanda podržali 76 nastupa firmi iz cijele BiH, a uzevši u obzir sudjelovanje pojedinih firmi na više nastupa, podržano je ukupno 40 različitih kompanija.
Izlagači na paviljonu Bosne i Hercegovine su prošli faze od ponovne pojave na tržištu i postepenog stjecanja reputacije dobavljača kvalitetnog namještaja po željama kupaca, pa sve do izvanrednih dostignuća firmi koje sada individualno izlažu dizajnirani namještaj visoke cjenovne kategorije, a nekada su bile dio grupnog štanda BiH.
Slogan nastupa "Tradition for Future", koji se zadržao do danas, nastao je na temelju komparativnih prednosti na koje se oslanjaju u izgradnji budućnosti te izvoza namještaja iz Bosne i Hercegovine: obilje šumskih resursa, tradicija obrade drveta i afirmacija domaćeg dizajna.
Pozitivni efekti projekta su višestruki, a dva ključna odnose se na realizirani izvoz i poboljšanje imidža države.
Sumarni rezultati provedenih follow-up analiza za period izlaganja od 2011. do 2019. ukazuju da je ukupna izvozna prodaja realizirana po osnovu kontakata ostvarenih na ovom sajmu iznosila oko 9,3 miliona eura, a ukupna očekivanja daljnjeg izvoza u postsajamskom periodu, koji iz ugla Komore nije moguće dalje pratiti, iznose još dodatnih 17,8 miliona eura.
Za efekat poboljšanja imidža Bosne i Hercegovine najzaslužnije su kompanije koje su, uz minimalnu institucionalnu podršku, uspjele izgraditi vlastiti brend baziran na originalnom dizajnu namještaja, za što su u najkompetentnijim krugovima struke na tržištu Evrope zaslužile najviša priznanja i nagrade.
Uz Vanjskotrgovinsku komoru BiH, kao nositelja organizacije i sufinansiranja, dugogodišnji projekat grupnog nastupa Bosne i Hercegovine na sajmu Imm Cologne podržavali su i: Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine, SIPPO (Švicarski program za promociju uvoza u Švicarsku i EU), USAID-Sida FIRMA projekat te USAID WHAM Project. Kroz projekat je ostvarena bliska saradnja i sa Akademijom likovnih umjetnosti u Sarajevu, domaćim dizajnerima i konstruktorima sajamskih štandova, kao i sa domaćim i stranim medijima.