Njemački supermarket povećavao cijene pa vraćanje na stare predstavljao kao popust
Kompanija, koja je dio lanaca supermarketa u Njemačkoj i drugim državama u Evropi i svijetu, optužena je za povećanje cijena samo kako bi ih kasnije smanjila, a zatim je u svojim promotivnim letcima tvrdila da nudi “šok sniženja."
Trgovci su “spriječeni da zavaravaju potrošače povećanjem cijene prije nego što objave sniženje cijene i tako prikazuju lažna sniženja cijena,” presudio je u četvrtak ovaj sud.
Sniženja cijena u obliku postotka “moraju se utvrditi na osnovu najniže cijene koju je trgovac primjenjivao tokom perioda koje nije kraće od 30 dana prije primjene sniženja cijene,” rekao je Evropski sud pravde.
U stvarnosti, "sitna slova" su pokazala da cijena nije bila niža nego u drugim trenucima tokom prošlog mjeseca, čime se krše pravila Brisela o označavanju cijena i nepoštenim komercijalnim praksama, navela je organizacija.
U saopštenju objavljenom nakon presude, Cornelia Tausch, šefica potrošačke grupe koja je pokrenula slučaj, izjavila je da je Aldi koristio “trik” da zaobiđe zakon EU i pohvalila jasnoću i jačanje prava koja je presuda donijela.
Aldi je tvrdio da ti zakoni samo zahtijevaju da pokaže prethodne cijene, umjesto da određuju detalje o tome kako prikazuje oglase.