Riječ je o aktivnostima u okviru predstavljanja nove korporativne kampanje UNIQA osiguranja pod nazivom "Misli UNIQA“. Poruke poput "Misli šta je sve moguće“, "Misli šta te zaista sprečava“ i "Misli danas je dan za dobar dan“ su neke od poruka koje karakterišu novu UNIQA kampanju.
"Misli UNIQA“ ima za cilj ispričati UNIQA priču na jedinstven način, a pritom biti fokusiran na klijenta. Kampanja poručuje lojalnim i potencijalnim klijentima da razmišljaju na UNIQA način. Razmišljati na UNIQA način unutar društva znači birati ono što UNIQA nudi klijentima. Nisu to samo proizvodi, to su povjerenje i pouzdanost UNIQA osiguranja kao osiguravatelja.
"Slogan nove kampanje je 'Misli srcem za svoju sreću'. U duhu te poruke i nastupajućih novogodišnjih praznika, željeli smo našim sugrađanima na drugačiji način predstaviti novu korporativnu kampanju koja ih poziva da prigrle novi način razmišljanja, da budu hrabriji, drugačiji, odlučniji, da budu uporniji i da se posvete svim onim malim i velikim stvarima koje mogu život učiniti vrijednijim i sretnijim. Konceptom 'Misli UNIQA' želimo podstaći naše lojalne i potencijalne klijente da na vrijeme razmišljaju o osiguranju svoga života, zdravlja, porodice i imovine", istakla je Vildana Skorupan, stručni saradnik za marketing UNIQA osiguranja.
Baloni s porukom "Misli UNIQA“ dočekali su vlasnike automobila u Sarajevu, Banjoj Luci, Mostaru, Zenici i Tuzli. Realizacija kampanje će se nastaviti tokom naredne 2015. godine, a „Misli UNIQA“ konceptom bit će obuhvaćene sve aktivnosti UNIQA osiguranja.