Prije početka radova Stupska petlja je imala dvije ceste s dvije saobraćajne trake i preko nje se odvijala većina tranzitnog saobraćaja prema jugu Bosne i Hercegovine. Okončanim radovima izgrađen je još jedan vijadukt, po dvije saobraćajne trake iz pravca Briješće – Trnovo, te dvije trake za pravac od Međunarodnog aerodroma Sarajevo prema Briješću. Uz dvije postojeće rampe izgrađene su i dvije nove: iz pravca aerodroma prema gradu i iz pravca Rajlovca prema Ilidži.
Također, izgrađeni su i pothodnici za pješake, što je dodatno ubrzalo saobraćaj iz pravca grada prema Ilidži, ali i povećalo sigurnost svih učesnika u saobraćaju, posebno pješaka.
Dužina cijele trase iznosi 3.860 metara, a vrijednost radova na izgradnji procijenjena je na 30 miliona KM. Sredstva su osigurana kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
Najveći problem prilikom priprema za radove na Stupskoj petlji bilo je rješavanje imovinsko-pravnih odnosa. S obzirom na to da se petlja nalazi u užoj gradskoj zoni, te zbog neadekvatnog zakona o eksproprijaciji, troškovi rješavanja imovinsko-pravnih odnosa iznosili su blizu 9 miliona KM, dok su svi građevinski radovi koštali blizu 22 miliona KM.
Ukupna površina eksproprijacije iznosi 87.000 metara kvadratnih. Zbog radova na Stupskoj petlji je u toku procesa eksproprijacije preseljeno sedam domaćinstava i desetak manjih poslovnih objekata.
Najveći problem predstavljala je izgradnja rampe iz pravca Rajlovca prema Ilidži. Radovi su kasnili zbog neriješenih imovinsko-pravnih odnosa, a prilikom izgradnje morao je biti uklonjen i salon namještaja. Prije završetka izgradnje rampe prema Mostaru, saobraćaj je privremeno usmjeravan kroz ulicu Hifzi Bjelevca. Za Klix.ba je potvrđeno da je sada saobraćaj normalizovan.
Dovršetkom ove rampe okončana je izgradnja Stupske petlje, jednog od najvećih objekata ovog tipa u BiH.