Pogledajte kako iz drona izgledaju sva gradilišta na Koridoru 5C
Riječ je o ukupno 40 kilometara autoceste u izgradnji, a dijelovi će biti otvoreni već krajem ove godine, kao što je Zenička zaobilaznica na Dan državnosti. Za druge dionice bit će potrebno najmanje jedna ili dvije godine.
Prva snimljena dionica je Vranduk - Ponirak koja će biti dugačka 5,3 kilometra, a koja košta 49 miliona eura, a odmah na nju se nadovezuje tunel "Zenica" dužine 2,6 kilometara koji košta oko 69 miliona eura. Od tunela Zenica do Donje Gračanice proteže se treća dionica u izgradnji, a dugačka je 3,9 kilometara i vrijedna oko 69 miliona eura.
Od Donje Gračanice do lokacije Klopče nalazi se istoimena dionica dužine 5,78 kilometara koju čini jedan od najimpresivnijih vijadukta u državi. Ova dionica košta oko 96 miliona eura. Peta dionica dugačka 2,23 km je Drivuša - Klopče i u potpunosti je završena.
Navedene dionice su dio Zeničke zaobilaznice, a šesto gradilište je malo južnije i nalazi se na kapiji Hercegovine. Riječ je o tunelu Ivan koji će biti dugačak dva kilometra i koji će koštati oko 61 milion eura. Rok izgradnje ističe sredinom 2022. godine, a korištenje tunela imat će smisla s izgrađenom dionicom Tarčin - Ivan, s tim da gradnja nije počela.
Još južnije je dionica Buna - Počitelj dugačka 7,2 kilometra, a karakterišu je relativna ravnica i krš, za razliku od prethodno navedenih dijelova autoputa koji su sačinjeni od mnoštva tunela i vijadukta. Ova hercegovačka autocesta košta oko 32 miliona eura. Za funkcionalnost dionice potreban je most Počitelj.
S druge strane Neretve nalazi se dionica Počitelj - Zvirovići dugačka nešto više od 11 kilometara. Gradi se na sličnom, ali nešto komplikovanijem zemljištu kao prethodno navedena dionica i ona košta oko 105 miliona eura. Potpuna izgradnja ovog dijela autoputa planirana je sredinom 2022. godine, a most Počitelj se gradi upravo u sklopu ove dionice.