Funkcioniraju po sistemu poziva, a od ove sedmice odlučili su izmijeniti stari cjenovnik po kojem je raniji start taksimetra koštao dvije i po marke, a svaki kilometar se naplaćivao marku.
"Prema novom cjenovniku, start košta tri marke, a kilometar se plaća jednu i po konvertibilnu marku. U našem radio sistemu vožnja po pozivu u užoj gradskoj zoni košta četiri marke do tri kilometra, a svaki dodatni kilometar se plaća po jednu marku", kaže za Klix.ba Neim Husić, predsjednik Udruženja Tuzla taxi.
Husić navodi da su tuzlanski taksi prijevoznici bili prinuđeni povećati cijene svojih usluga, istaknuvši da podršku s kantonalnog nivoa, u vidu subvencioniranja goriva za pola konvertibilne marke po litru, nisu dobili, uz obrazloženje da su se proglasili nenadležnim za takav vid pomoći. Zbog toga su ih, kako pojašnjava Husić, uputili na federalni nivo.
"Mi smo direktno vezani za cijene goriva i to je osnovni faktor zbog kojeg smo morali povećati cijene svojih usluga. Također, sada je znatno skuplje i održavanje vozila, kupovina guma, akumulatora i slično. S druge strane, svjesni smo svi da je i život sam po sebi sada skuplji, a to se odnosi i na taksi prijevoznike", dodao je Husić.
Od ukupno 150 taksi prijevoznika koji djeluju u Udruženju Tuzla taxi, njih 76 isključivo radi u radio sistemu, a svoje usluge pružaju samo na telefonski poziv.