Nakon što su poplave pogodile područje Jablanice, problem je nastao i na željezničkoj infrastrukturi, a naročito na području Komadinovog vrela gdje je pruga u potpunosti uništena.
Saga o rekonstrukciji ovog dijela pruge traje već dugo, a odgovornost se konstantno prebacuje sa jedne na drugu stranu, odnosno sa vlasti na Željeznice FBiH i obratno.
"Sakrivanje iza Vlade FBiH je neprihvatljivo, ako želite biti na čelu jedne tako bitne firme, morate poduzeti sve što je u vašoj moći da se izbjegnu gubici i za privrednike i za firmu. Privreda koja se naslanja na Željeznice je održala sastanak s upravom i ponudili su pomoć. Neki dobavljači imaju 16 puta skuplje troškove transporta. Direktor nikoga nije obavijestio o toj ponudi, nešto neformalno samo. Također postoji ponuda najrenomiranijih projektantskih kuća u BiH i regiji koji su ponudili besplatno izraditi projekat sanacije pruge tamo gdje je prekinuta", rekao je Forto na nedavno održanoj konferenciji za medije.
S druge strane, direktor Željeznica FBiH Enis Džafić izjavio je kako je Forto nekompetentan.
"Bolje bi mu bilo da rješava probleme koje ima na državnom nivou kada je u pitanju kamionski prevoz na graničnim prijelazima s kojim se susreće privreda u BiH i gdje može doći do napuštanja biznisa i radnika iz BiH jer on ne radi svoj posao kako bi trebao raditi jedan ministar", rekao je Džafić.
O temi je ranije govorio i premijer FBiH Nermin Nikšić.
"Ne interesuju me ta prepucavanja Forte i direktora, ja ću govoriti o Željeznicama FBiH. Spadam u ljude koji ne vole tražiti odgovornost u drugim ljudima i ne volim se prepucavati na ovakav način kako su to uradili ministar Forto i direktor Željeznica, optužujući jedni druge i na kraju prebacivajući lopticu na potpuno treće lice", naveo je Nikšić na konferenciji za medije koja je održana 12. novembra.