Po njegovim riječima, zbog poplava su ugrožene magistralne ceste, željeznice i saobraćaj njima, dok su se ostale vrste saobraćaja odvijale normalno. Veliki dio magistralnih cesta i željezničkih pravaca je ili je bio poplavljen, s brojnim oštećenjima saobraćajnica, odronima i klizištima.
"Prije proglašenja prirodne nesreće Federalno ministarstvo prometa i komunikacija je uspostavilo koordinaciju kako s bh. Koordinacijskim tijelom za spašavanje i zaštitu, Federalnom upravom / Štabom Civilne zaštite, tako i sa svim javnim preduzećima iz ovog resora", kazao je Bijedić.
Koordinacija ovog ministarstva, između ostalog, podrazumijeva svakodnevnu suradnju s timovima ovih preduzeća za održavanje, odnosno kriznim štabovima, te dostavljanje izvještaja o odvijanju saobraćaja i stanju saobraćajnica Federalnom štabu Civilne zaštite i bh. Koordinacijskom tijelu.
Prvih dana po proglašenju prirodne nesreće u FBiH željeznički saobraćaj u područjima ugroženim poplavom je bio potuno obustavljen u Tuzlanskoj regiji i na većem dijelu pravca Maglaj - Zenica -Sarajevo. Prioriteti za uspostavljanje saobraćaja su bili pravci koji opslužuju prijevoz tereta za velike privredne subjekte termoelektrana "Tuzla", Mittal, preduzeća u Brčkom itd.
Zahvaljujući naporima timova za održavanje već u ponedjeljak, 26. maja sve pruge su bile prohodne uz smanjenu brzinu i dodatne sigurnosne zahtjeve, podsjetio je Bijedić naglašavajući da su i dalje u toku radovi na održavanju i poboljšavanju stanja željezničkog sistema.
U ovom periodu veliki dio magistralnih cesta je bio poplavljen ili ugrožen brojnim klizištima i to posebno na magistralnim pravcima M-17, M-18, M-16, M-14.1. Od brojnih velikih klizišta, samo neka od njih su klizišta u Kosovi, Podmilačju, Seljublju.
"Prioriteti su se odnosili na uspostavljanje saobraćaja prema ugroženim i unutar ovih područja", istakao je Bijedić.
Naveo je da se uspjeh timova za održavanje ogleda u izvještaju koji kaže da su neprohodne samo dionice na magistralnim cestama: M-14.1Odžak - Velika Brusnica - granica entiteta, M-15 Ključ - Oštra Luka, M-17 Šije- Maglaj (klizište Kosova), M-18 Simin Han - Banj brdo (uz osiguran interventni saobraćaj prema Bijeljini). Na tim dionicama se kontinualno vrše radovi za osposobljavanje saobraćaja.
Bijedić je naveo i javna poduzeća čije saobraćajnice i objekti nisu bili ugroženi poplavama i koji pružaju pomoć ostalima. Tako, JP Međunarodni aerodrom Sarajevo pruža potrebnu logistiku helikopterima Oružanih snaga BiH, JP Autoceste FBiH su odvojile dio građevinske mehanizacije angažiranih ugovarača za izgradnju i održavanje autocesta za raščišćavanje terena u ugroženim područjima, JP BH Telecom je uveo pogodnosti za korisnike u ugroženim područjima od 20. maja do 20. juna.
Ministar Bijedić je informaciju o stanju prometnica i prometa u FBiH i gruboj procjeni šteta uslijed poplava i klizišta prezentirao na sjednici Vlade FBiH u Mostaru.