Privreda
527

Radovi na Stupskoj petlji u Sarajevu privode se kraju, završen i potputnjak

Piše: N. Jamaković
Foto: F. K./Klix.ba
(Foto: Feđa Krvavac/Klix.ba)
Tri kraka Stupske petlje, kao i osnovni pravac Sarajevo-Ilidža koji ide ispod nadvožnjaka, bit će pušteni u promet u punom kapacitetu već u prvoj sedmici oktobra, rekao je za Klix.ba ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Jusuf Bubica.

"Mi nećemo raditi nikakva politička puštanja saobraćajnica pred izbore, ali će radovi na tri kraka Stupske petlje, B, C i D biti završena već u narednoj sedmici. Kada je riječ o osnovnom pravcu Sarajevo-Ilidža, ispod nadvožnjaka, tu treba sastrugan postojeći i postavljen novi, habajući sloj asfalta, što također treba biti završeno u prvoj sedmici oktobra", naveo je ministar Bubica.

Dodao je kako je na Stupskoj petlji ostao nedovršen krak A, a to je dionica od Rajlovca prema Ilidži.

Interes pojedinca iznad interesa zajednice

"Tu radovi nisu mogli biti završeni jer još nije postignut dogovor o uklanjanju posljednjeg objekta na toj trasi, a radi se o jednoj porodičnoj kući, čiji vlasnik postavlja pomalo pretjerane uslove. Postojeći zakon o eksproprijaciji omogućava svakome da se 'nateže' sa državom, a ovaj i slični primjeri trebali bi biti podstrek za izmjene zakona, kako bi opći, društveni interes bio iznad interesa pojedinca", istakao je naš sagovornik.

On je, međutim, dodao da bi u slučaju da dogovor o uklanjanju ovog objekta bude postignut u narednih desetak dana, krak A bio završen već u prvoj sedmici novembra.

Radovi će, nastavlja Bubica, biti završeni otprilike u okviru ugovorene vrijednosti radova 10,86 miliona eura, s tim da će tom iznosu biti dodani troškovi izmještanja podzemnih instalacije koje nisu bile planirane jer nisu bile ucrtane u katastru.

Demontirana montažna pasarela

Kako se može vidjeti na gradilištu, radovi se privode kraju, a demontirana je i montažna pasarela, jer je završen potputnjak kojim pješaci izlaze na tramvajsku stanicu.

Izvođači radova na Stupskoj petlji su domaće firme Euro-Asfalt i ŽGP. Kredit za realizaciju ovog projekta dala je Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD).