
Organizatori iz Udruženja "Spiritus" naglašavaju da je u protekla tri dana, Sajam posjetilo više od 18.000 ljudi.
"Zaista smo iznenađeni kolika je bila zainteresovanost građana, s obzirom da je ovo prvi put da organizujemo sajam i da su bili još i praznici. Komentari i posjetilaca i izlagača su pozitivni, što nama daje vjetar u leđa da iduće godine, na istom mjestu, organizujemo sajam koji će biti još veći i bolji", kazao je Marko Matović, PR menadžer sajma "Sarajevo4Walls".
Samo održavanje Sajma je prošlo bez ijednog incidenata ili bilo čega što bi moglo narušiti sam izgled ili održavanje Sajma. Svi posjetioci su imali priliku da razgledaju proizvode, kupe nešto ali i da uživaju u jednom novom konceptu koji su organizatori predstavili na ovom sajmu.
"Iskoristio bih priliku da se zahvalim upravi Olimpijske dvorane Zetra, sa kojima smo zaista imali odličnu saradnju u ovih proteklih mjesec dana i koja se potrudila, zajedno sa nama, da čitav Sajam bude na jednom zavidnom nivou. Pored toga posebnu zahvalnost bih želio uputiti svim kompanijama koje su učestvovale na Sajmu i naravno, medijima, koji su ispratili organizaciju Sajma, jer bez njih ovakav jedan događaj definitivno ne bi bilo moguće organizovati", dodaje Matović. Matović naglašava da za idući sajam već planiraju predstavljanje novih ideja, kako bi defitivno svaki građanin mogao da nađe nešto za sebe.
"Za iduću godinu imamo ideju da izlagačke prostore proširomo i izvan Zetre, na otvoreno, gdje bismo predstavili grubu stolariju i malo više prostora dali uređenju eksterijera. Iako je ovo prva godina Sajma, ovo je difinitivno kocept koji vrijedi razvijati u budućnosti i već sada, sa sigurnošću, mogu reći da je Grad Sarajevo dobio jedan novi veliki sajam, još jednu lijepu priču, koja će trajati još dugo vremena".
"Sarajevo4Walls" je održan od 14. do 16. aprila u Olimpijskoj dvorani Zetra. Svi posjetioci su imali priliku vidjeti jedan novi koncept sajma, po uzoru na evropske sajmove, kojim se na jednom mjestu predstavilo sve ono što je posjetiteljima potrebno za dom.