Novi vid marketinga
533

Sarajevo će ove godine promovirati i influenseri, najavljene i nove dvije aviolinije

V. K.
Foto: I. Š./Klix.ba
Foto: I. Š./Klix.ba
Novi direktor Turističke zajednice Kantona Sarajevo Haris Fazlagić govorio je o planovima za narednu turističku sezonu u glavnom gradu BiH gdje se naročito osvrnuo na nove način promocije Sarajeva.

U emisiji Špica na TV Sarajevo, Fazlagić je objasnio kako će u ovoj godini fokus biti na sajmovima gdje će se promovirati brend "Visit Sarajevo".

"Ove godine ćemo imati sajmove u Francuskoj, Poljskoj i Švedskoj gdje ćemo prezentovati brend i pozicionirati Kantona Sarajevo na turističkoj mapi Evrope. Van Evrope za to su planirani Brazil i Indija. Planirana su 24 sajma ove godine", rekao je Fazlagić.

Kako naglašava, prvi put će se ove godine u promociji turističkih aktivnosti koristiti i influenseri.

"Živimo u vrijeme influensera i mi ćemo prvi put ove godine angažovati influensere kako naše, iz regije, ali i svijeta gdje ćemo doprijeti do svih ljudi. Znamo da oni imaju veliku gledanost tako da želimo doći do svih ljudi na taj način", ističe direktor.

Također, naglasio je kako je u planu otvaranje dvije nove aviolinije.

"Ljudi iz Katalonije su zainteresovani za avioliniju Barcelona - Sarajevo, uskoro bi trebali imati i liniju Hong Kong - Sarajevo. Aerodrom Sarajevo radi dobru priču i na nama je da osmišljavamo projekte i idemo dalje", poručio je Fazlagić.

Kada je riječ o početku ove sezone, rezultati nisu zadovoljavajući zbog vremenskih uslova. Planine su atraktivne ukoliko ima snijega, a u slučaju izostanka snijega - sadržaj na bh. planinama je nedostatan za uspješnu sezonu. Novi direktor najavio je nove sadržaje.

"Radimo sve da napravimo sadržaj na planinama i u ljetnom periodu. U našem planu je AlpineCoster, za koji je Turistička zajednica u budžetu planirala dva miliona KM", izjavio je Fazlagić.