Ispoštovani rok za probijanje tunela Gaj je još jedna potvrda uspjeha Autocesta FBiH i dokaz da se poslovi na Koridoru Vc odvijaju planiranom dinamikom.
U ovom trenutku rade se dionice od Save do Odžaka, potom tunel 1. mart i nastavak od izlaza do Zenice, pa dionica kod Tarčina i dio na jugu, od Kravica prema Zvirovićima. Prva koja će biti završena je dionica Butile – Vlakovo.
Novu saobraćajnu dimenziju bh. građani, a posebno Sarajlije osjetit će već od 1. jula kad bude pušteno u promet dvije trećine Sarajevske zaobilaznice, odnosno devet kilometara autoceste što će se nekom normalnom brzinom proći za manje od pet minuta, a svi oni koji ne budu imali potrebe neće morati prolaziti kroz grad i gužvu. Cestarina na Sarajevskoj zaobilaznici se neće naplaćivati.
Kada je u pitanju nastavak gradnje južno od Tarčina, Karić ističe da su Autoceste FBiH trenutno uradile svoj dio posla vezano za ovu veoma izazovnu dionicu.
"Prvi korak koji smo poduzeli bio je kako trasu Tarčin – Mostar sjever učiniti primamljivijoj za potencijalne modele finansiranja, s obzirom na to da je studija izvodljivosti pokazala da se radi o najzahtjevnijoj i najskupljoj dionici na Koridoru Vc. Angažirali smo domaće stručnjake da urade analizu i optimizaciju trase idejnog projekta", kazao je Karić.
Rezultati analize idejnog projekta će biti upućeni i nadležnim federalnim ministarstvima na mišljenje i dalje postupanje, s obzirom da još uvijek nije usvojen Prostorni plan FBiH.