Nacionalni avioprijevoznik porastao je za 13,1 posto i sada ima ocjenu "A" brenda koju mu je dala Brand Finance, konsultantska kuća za procjenu koja je nedavno objavila svoj godišnji izvještaj u kojem rangira 50 najboljih svjetskih aviokompanija.
Osim što pomaže izračunati vrijednosti brenda, Brand Finance "također određuje relativnu snagu brendova kroz uravnoteženu metriku koja procjenjuje marketinške investicije, kapital dioničara i poslovne performanse", prenosi Al Arabiya.
State-owned Saudi Arabian Airlines (#Saudia) ranks as the fastest growing airline in the #MiddleEast, the company says in a statement.https://t.co/nV5QoUkyoe
— Al Arabiya English (@AlArabiya_Eng) June 4, 2022
"Brend aviokompanije simboličan je kao brend nacije. Uz procvat turizma i broj posjetitelja koji je na izuzetno visokom nivou, Saudia Airlines je u dobroj poziciji da nastavi ubrzavati rad kako bi pomogla razvoj države u skladu sa Vizijom 2030", rekao je direktor marketinga Khaled Tash.
Kraljevina namjerava povećati broj turista na 100 miliona, te broj vjerskih posjetitelja na 30 miliona godišnje do 2030. godine.
Zračna flota Saudia Airlinesa sastoji se od 150 uskotrupnih i širokotrupnih aviona Airbus i Boeing, koji lete na više od 100 destinacija.