Ovogodišnji, 21. Mostarski sajam održat će se u periodu od 10. do 14. aprila, a uz Srbiju, na sajmu će se predstaviti izlagači iz još dvadesetak zemalja svijeta, od kojih su najzastupljenije zemlje regije te Kina, Mađarska i Italija.
"Ove godine imamo najjače zanimanje izlagača do sada, što je veliki pokazatelj kako smo prebrodili krizu. Zadovoljni smo što već više o dva mjeseca prije otvaranja imamo rezervisane izložbene prostore, a s druge strane svjesni smo kako će biti i preduzeća kojima ćemo se teška srca morati zahvaliti, jer su nam kapaciteti ipak ograničeni", kazala je za Klix.ba Dalfina Bošnjak, direktorica Mostarskog sajma.
Bošnjak je izrazila nadu da će i nakon ovogodišnjeg izdanja, Mostarski sajam napraviti iskorak u organizaciji i zadržati lidersku poziciju među sajmovima u BiH.
Srbiji je ovo drugi put da je zemlja partner Mostarskog sajma, a izlagači, tvrtke i preduzeća iz te susjedne države na Mostarskom sajmu će se predstaviti na više od 700 kvadratnih metara.
Prema riječima Marka Čadeža, direktora Privredne komore Srbije, o tačnom broju izlagača iz Srbije je još rano govoriti jer su u toku prijave, ali je potvrdio da je interes veliki. Srbija će uz ekonomiju u Mostaru predstaviti i nekoliko nacionalnih kulturnih projekata.
"Mostarski sajam zaista je postao mjesto okupljanja privrednika iz cijele regije i velikih svjetskih kompanija te se profilirao kao najveći regionalni događaj kad su u pitanju sajmovi. Nama predstavlja veliku čast i izazov biti zemlja partner ove godine te ćemo učiniti sve kako bismo se predstavili u najljepšem svjetlu“, kazao je u najavi sajma prvi čovjek Privredne komore Srbije.
Srbija je Bosni i Hercegovini jedan od najznačajnijih vanjskotrgovinskih partnera i nastup na Mostarskom sajmu trebao bi dodatno osnažiti ekonomske veze dvije zemlje.
Mostarski sajam je opšteg tipa i na njemu će se tradicionalno predstaviti privredni subjekti iz skoro svih grana ekonomije, od kojih prednjače poljoprivreda, gastronomija, turizam i uslužne djelatnosti, zatim elektroindustrija i IT sektor.
Sajam se prostire se 30 hiljada metara kvadratnih zatvorenog i otvorenog izložbenog prostora. Sastavni dio Mostarskog sajma su dvije tradicionalne podsajamske manifestacije: Sajam turizma, na kojem se promovišu autohtona domaća vina i turistička ponuda te Sajam knjige i grafičke industrije.
Dodatna vrijednost i njegova nesumnjivo konkurentska prednost u odnosu na ostale sajmove u BiH, ali i regiji, kako s ponosom ističu organizatori, su međunarodne konferencije, brojni privredni forumi, stručni skupovi i tematske radionice, gdje se izlagačima, na jednom mjestu nudi, jedinstvena ponuda i spoj sajamskih i konferencijskih događanja.