Šulić je na konferenciji za medije predstavio efekte kampanje "Društveno odgovorni" koja je pokrenuta u augustu i koja će, kako je rekao, trajati i dalje.
"Navest ću konkretan primjer. U jednom marketu su snizili cijenu jestivog ulja čija prodaja je, po analitici tog marketa, u mjesecu kampanje iznosila 33.000 litara. Prije kampanje je prosječna prodaja iznosila oko 11.000 litara. To nam govori da su građani prepoznali ovu kampanju i da su birali gdje će šta kupovati"; rekao je Šulić.
On je podsjetio da u kampanji učestvuju trgovci i domaći proizvođači, a da je dogovoreno da svaki market ima druge artikle koji su sniženi.
Sada je, kako je rekao Šulić, više od 500 artikala sniženo, a dominiraju prehrambeni proizvodi.
Kapmanja je počela sa, kako je dodao, osam marketa, a sada ih 19.
"Naš cilj je da građani koji su u stanju socijalne potrebe mogu u nekoliko različitih marketa da zaokruže neophodnu kupovinu po nižim cjenama", rekao je Šulić.
On je dodao da podaci Zavoda za statistiku RS-a pokazuju da inflacija stagnira, ali da se bilježe poskupljenja proizvoda čija cijena se formira na berzi.
"Tako imamo rast cijena čokalade za kuhanje zbog rasta cijene kakaoa te kafe. Poskupljenja su svugdje, ne samo kod nas. Nažalost, na to ne možemo da utičemo", zaključio je Šulić.