Twitter izgubio 71 posto vrijednosti otkako ga je kupio Elon Musk i preimenovao
Musk je Twitter kupio za 44 milijarde dolara, a Fidelity, koji ima vlasnički udjel u ovoj društvenoj mreži, već u maju prošle godine je procijenio da vrijedi 15 milijardi dolara. To je trećina od onoga što je Musk platio.
Američki mediji smatraju da je prethodna godina za X i njegove odnose s oglašivačima bila teška. Musk je u julu izjavio da je kompanija u teškom finansijskom stanju zbog velikog smanjenja oglašavanja kada je i promijenio ime Twittera.
Kompanije poput Disneya i IBM-a su u novembru okončale oglašavanje na X-u nakon što je Musk podržao ono što je mnogima djelovalo kao antisemitska poruka.
Musk se nakon toga izvinio za podršku spomenutoj poruci, ali je kritikovao one koji su prekinuli oglašavanje na njegovoj društvenoj mreži. Priznao je da bi bojkot mogao, kako je rekao, ubiti kompaniju, prenosi Business Insider.