U dubini od 1.740 metara: Iz Vlade BPK Goražde se uvjerili kako se gradi tunel Hranjen
"Mi smo na dubini od 1.740 metara tunela sa južne strane i iza nas se upravo radi na bušenju rupa u koje će se stavljati dinamit i vršiti probijanje. Svakodnevno se probija tri do četiri metra tunela, uslovi su veoma dobri, nema zastoja, primarna obloga se stavlja da ne bi došlo do obrušavanja i uvjerili smo se da se radi bukvalno 24 sata. Ja sam potpuno zadovoljan i nadam se da će ovako ostati, predviđeno je da će se radovi izvoditi do septembra mjeseca ako ne bude kakvih smetnji ili nepredviđenih okolnosti, sada je sve kako treba”, izjavio je Ćulov.
Prema njegovim riječima sa južne strane, odnosno iz pravca Goražda iskopano je više od 1.740 metara glavne tunelske cijevi sa primarnom oblogom, a radi se intenzivno i sa sjeverne strane, odnosno iz pravca Prače gdje je do sada urađeno 810 metara, što je oko polovine radova na ukupnom probijanju tunela.
“Tamo je urađena i primarna i sekundarna obloga, nadamo se novom tenderu koji treba da se raspiše naredne sedmice i koji bi trebao biti kada Vlada FBIH odobri 130 miliona maraka”, naglasio je Ćulov.
Ovom prilikom još jednom je potvrđeno da su radovi na izgradnji tunela Hranjen ubrzani, a u završnoj fazi je i proces eksproprijacije za brzu cestu.
Podsjetimo da trogodišnji plan JP Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine predviđa osiguranje 130 miliona maraka za izgradnju tunela Hranjen. Brza cesta Prača - Goražde (Hrenovica - Hranjen – Goražde), što uključuje i tunel Hranjen je dužine od 18,4 kilometara.
Tunel Hranjen je definitivno najvažniji infrastrukturni projekat za Grad Goražde, ali i ovaj dio BiH, a nakon što tunel bude u funkciji, Istočna Bosna i susjedni dijelovi Srbije, bit će znatno bliže Sarajevu i ostalim mjestima u Bosni. Svi korisnici imat će direktnu korist od izgradnje tunela jer će se vrijeme putovanja značajno skratiti, isticano je i ranije iz Autocesta FBiH.