Udruženje poslodavaca traži odgađanje sanacije tunela Crnaja: Posljedice će biti nesagledive
"Radi se o jednoj od najprometnijih dionica u državi i obustava saobraćaja rezultirala bi nesagledivim posljedicama i ogromnim štetama za privredne subjekte u Bosni i Hercegovini, a naročito će se to odraziti na privrednike Mostara, Jablanice, Konjica, ali i za trgovce, turističke i ugostiteljske firme i sve one čija je djelatnost vezana za promet ljudi i dobara. Za privredu BiH koja već trpi velike posljedice uzrokovane pandemijom COVID-19, obustava saobraćaja zbog rekonstrukcije tunela Crnaja, je dodatni udarac od kojega će se još teže oporaviti u narednom periodu", naglašavaju u UPFBiH.
Podsjećaju na velike posljedice i enormne štete koje je pretrpjela bh. privreda zbog obustava saobraćaja i pravovremeno neriješenog alternativnog pravca tokom rekonstrukcije tunela Vranduk. Posljedice bi ovoga puta mogle biti i puno veće, jer je pandemija COVIDA-19 već snažno uzdrmala privredu FBiH i BiH.
U UPFBiH kažu da su iznenađeni odlukom Vlade FBiH da se krene u realizaciju projekta rekonstrukcije tunela Crnaja, jer je na zajedničkom sastanku predstavnika UPFBiH, Vlade FBiH i nadležnih tijela zaduženih za saobraćajnice dogovoreno da se gradi novi tunel, a ne rekonstruira postojeći.
Također, podsjećaju na član 73. Zakona o cestama FBiH kojim je definirano da "zabrana ili ograničenje saobraćaja mora se pravovremeno objaviti putem sredstava javnog informiranja ili na drugi pogodan način prema mjesnim prilikama i označiti odgovarajućim saobraćajnim znakovima na cesti", što u slučaju obustave saobraćaja zbog rekonstrukcije tunela Crnaja nije urađeno.
UPFBiH će formirati ekspertni tim koji će biti na raspolaganju svim članicama Udruženja koje se odluče na sudske tužbe sa zahtjevima za naknadu štete koju će pretrpjeti, a do koje će nesumnjivo doći ukoliko se istraje na obustavama saobraćaja zbog rekonstrukcije tunela Crnaja.