Od davne 1995. godine pa do danas, kako je kaže Džuho, firma je izrasla u respektabilnu grupaciju koja se, osim maloprodajom, bavi i proizvodnjom i distribucijom.
"Uvidjevši značaj domaće trgovine i šta ona znači za privredu zemlje, 2006. godine Amko Komerc upsješno realizuje kupovinu poznatog bh. preduzeća UPI – TD marketi, a kasnije 2010. godine i DD Dobrinja, čime značajno ojačava svoju maloprodajnu mrežu", naglasila je Džuho.
U tom periodu u firmi se sve više razmišljalo i o proizvodnoj djelatnosti, te se kompanija odlučuje na veliki projekat 2008. godine kada kupuje mostarski Hepok, čime prerasta u pravog proizvodno trgovačkog giganta.
"Našim razvojem, kao i razvojem ukupne bh. privrede jača i cjelokupno društvo", kaže Džuho.
"Od osnivanja naša firma je redovno izmirivala poreze i sve druge obaveze prema državi. Samo u 2014. godini na ime poreza i doprinosa platili smo 20 miliona KM, a od 1995. do danas preko 300 miliona KM. Danas brojimo 77 maloprodajnih objekata, a u narednom periodu planiramo širenje te mreže kroz otvaranje novih prodavnica širom BiH", ističe Džuho.
Nastojimo unaprijediti operativni proces i podići uslugu na veći nivo. Trenutno zapošljavamo oko 1.500 radnika a kroz planirano širenje u narednom periodu taj broj će se značajno povećati.
Menadžerica za odnose sa javnošću Amko Komerca naglašava kako će se novim planom rada za narednih pet godina, posebna pažnja posvetiti unaprijeđenju poslovne saradnje sa svim poslovnim partnerima, a posebno sa domaćim proizvođačima kojima se, kako dodaje, mora dati puna podrška.