Naime, Vlada HNK i Grad Mostar potpisali su sporazum od skoro osam miliona maraka, koji bi trebali pomoći da ovaj aerodrom zaživi.
Prilikom potpisivanja sporazuma mostarski gradonačelnik Mario Kordić podsjetio je kako uveliko pregovaraju s niskotarifnim kompanijama te da već na proljeće očekuju početak komercijalnih linija, ukoliko situacija u vezi s pandemijom bude pod kontrolom. Za sada je, kaže, izvjesna samo linija Mostar – Düsseldorf, koja je dogovorena ranije.
"Trenutno smo u pregovorima i za neke druge linije, ali ono što je fokus aerodroma i Grada jeste da se detektuju linije koje bi mogle biti isplative, jer nam je njihova održivost veoma bitna", kazao je Kordić te istakao kako im je cilj malo se više fokusirati na razvoj turizma, s naglaskom na vjerski turizam, s obzirom na to da veliki broj turista dolazi u Međugorje.
Velike nade Kordić polaže i u kompaniju FlyBosnia, odakle su prije nekoliko dana najavili ponovno pokretanje linija od proljeća ove godine i to sa svih aerodroma u Bosni i Hercegovini.
Kordić je istakao i kako uporedo s pregovorima o uspostavljanju novih linija rade i na modernizaciji aerodroma. Kaže kako imaju određenih tehničkih problema koje rješavaju te smatra da će do aprila završiti priču o svjetlima za noćno slijetanje i vatrogascima, ali i svemu što je detektovano kao potencijalni problem ovog aerodroma.
Nevenko Herceg, premijer HNK, istakao je kako ne treba izmišljati toplu vodu već samo učiti od onih koji su bili u sličnoj situaciji, a uspjeli su da ostvare značajne rezultate. Kao primjer je naveo aerodrom u Zadru.
Podsjetio je Herceg i na činjenicu da je Vlada HNK krenula sa 200.000 KM izdvajanja za aerodrom u Mostaru, u 2019. su dali 600.000 KM, a u pandemijskoj 2020. godini taj iznos je bio prepolovljen.
I Herceg i Kordić vjeruju da će sporazum koji su potpisali, prema kojem će 7,7 miliona KM u sljedeće četiri godine biti usmjereno u aerodrom, pomoći da on oživi te da će dovesti do toga da se poveća i broj dolazaka stranih turista.