“Nikada nije ni bilo razgovora na tu temu niti namjeravamo da iznajmljujemo talgo vozove Srbiji. To nije u planu Željeznica Federacije BiH niti je planirano da se razgovora o tome u narednom periodu”, rečeno je u Željeznicama Federacije BiH za Anadolu Agency (AA).
Inače, prije nešto više od pet mjeseci, predstavnici Uprave Željeznica FBiH i Državnih željeznica Republike Turske pregovarali su o iznajmljivanju svih devet talgo garnitura koje su u vlasništvu ŽFBiH.
Međutim, još uvijek nije poznat konačan ishod pregovora tako da talgo vozovi još uvijek čekaju u garaži Željeznica BiH.
Devet garnitura talgo vozova isporučene su Željeznicama FBiH prije tri godine. Vrijednost ugovora potpisanog 2005. iznosio je 67 miliona eura.
Ukidanje međunarodnih linija u regionu, stanje pruga i carinske barijere, nepostojanje finansijskih sredstva za pokretanje i održavanje garnitura, nedostatak i nezainteresovanost putnika za putovanje, izostanak sufinansiranja putničkog saobraćaja od kantonalnih vlada samo su neki od problema zbog kojih talgo vozovi nikada nisu pušteni u promet.
S druge strane, predstavnici Željeznica Federacije BiH, Republike Srpske i Srbije dogovorili su se jučer u Sarajevu da u narednom periodu uspostave jedinstvenu tarifu usluga gdje bi cijena bila faktor koji daje mogućnosti da se željeznicom preveze više robe i da uspostave željezničku liniju Sarajevo - Beograd.