Probijanje tunela Ivan na autoputu A1 počinje uskoro, u toku priprema terena
Kako nam je objašnjeno, radovi na pripremi terena su u toku, a poseban zahvat dešava se s južne, hercegovačke strane tunela koji će se probijati, podsjetimo, ispod postojećeg istoimenog tunela na magistrali M17.
Ranije je iz Autocesta FBiH rečeno da će radovi početi u januaru 2020. godine.
Tunel Ivan bit će značajan dio autoputa na dionici Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan. Ovaj tunel bit će dvocijevni sa po dvije trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan-sedlo.
Ukupna dužina desne tunelske cijevi je 1.721 metar, dok je lijeva tunelska cijev duga 1.761 metar.
S obzirom na to da autoput s hercegovačke strane neće biti izgrađen po okončanju radova na tunelu, vozači će po izlasku iz tunela privremenom prometnicom ulaziti na cestu M17.
Sa sjeverne strane dolazit će se dionicom autoputa Tarčin - tunel Ivan dužine 4,9 kilometara, a za čiju gradnju je krajem 2019. godine objavljen tender.
Vrijednost ugovora za izgradnju poddionice Tunel Ivan je 57.628.570 eura, odnosno 111,5 miliona KM bez PDV-a, a finansiran je sredstvima osiguranim kod Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od WBIF-a (sredstva EU) u visini od 11,4 miliona eura.
Predviđeni rok izgradnje je 30 mjeseci, saopćili su iz Autocesta FBiH.