Projekt agencije McCann Sarajevo "Disleksija nije bolest, već različitost" u top 25 projekata u regionu
Kampanja kojom je u oktobru prošle godine prvi put u BiH obilježena Međunarodna sedmica i Međunarodni dan podizanja svijesti o disleksiji i kojom je McCann Sarajevo uspio probuditi veliki interes javnosti i medija za prepoznavanje disleksije kao poteškoće u učenju te adekvatnog tretiranja i edukacije disleksične djece, bila je u konkurenciji među 120 projekata iz 55 agencija.
Tako je prema ocjeni regionalnog žirija od 25 članova projekt "Disleksija nije bolest, već različitost", osvojio dobre ocjene prema kriterijima: originalnost kreativne ideje, kvaliteta izvedbe i uspjeh koji je ostvario na tržištu.
"Izuzetno smo ponosni na projekt kojim smo u samo jednoj sedmici uspjeli pokrenuti toliko toga u našem društvu. U saradnji sa Udruženjem za podršku osobama sa disleksijom Vjetar uspjeli smo prikazati pravu prirodu disleksije, pomoći roditeljima da je prepoznaju, uputiti ih gdje da traže pomoć. Također, izuzetan značaj u kampanji ima i volontersko uključivanje osnovaca u ovaj projekt, čime je probuđena empatija prema djeci koja pate od ovog poremećaja, a nevjerovatnu podršku uspjeli smo dobiti i od vodećih brendova na tržištu i medija, zahvaljujući kojima je kampanja ostvarila nacionalni karakter. Hvala svima koji su prepoznali plemeniti cilj naše ideje i pomogli nam da glasno kažemo kako disleksija nije bolest, već različitost i da disleksične osobe u društvu, uz pravilnu edukaciju, mogu ostvariti sve što žele. Izuzetno smo ponosni što smo, u tako velikoj konkurenciji u Rovinju, uspjeli ući u izbor 25 najboljih projekata regiona. Posebno hvala agencijskom timu koji je radio na njemu", izjavila je Vesna Vlašić Jusupović, Managing Director McCann Sarajevo.
I udruženje Vjetar obradovala je vijest iz Rovinja.
"Zahvaljujemo se agneciji McCann Sarajevo na ogromnoj podršci i razumjevanju kao i na nesebičnom zalaganju u borbi protiv predrasuda prema osobama koje imaju disleksiju. Svojom sjajnom kampanjom, punom humanosti i emotivnog naboja, pomogli su u osvještavanju građana u pogledu problema s kojima se osobe s disleksijom susreću u svakodnevnom životu te samim tim postavili kamen temeljac za dalju borbu da se tim osobama pomogne i da se njihov status u društvu, a naročito u školstvu, unaprijedi", poručili su iz udruženja Vjetar.
Budući da se i na tržištu sinergijom klijenata, agencija i medija postižu najbolji rezultati, ovogodišnji žiri u kojem su se, pored klijenata i novinara, pridružili i predstavnici agencija, ponudio je najkvalitetniju selekciju projekata na BalCannesu do sada, poručili su iz Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje i Weekend Media Festivala.