promo
136

Projekt #OkvirPomoći od malih pravi velike

NLB Banka d.d. Sarajevo u sklopu projekta #OkvirPomoći u proteklom periodu izabrala je deset mikro i malih preduzeća, te poduzetnike koji su se suočili sa raznim izazovima u proteklom periodu.

Zajedno sa partnerima OBN TV, RSG, Max Media, Oslobođenjem i Mastercardom, podržala, NLB Banka pruža besplatanu reklamu i podršku u pronalaženju potencijalnih kupaca. Za privrednike koji su izabrani da budu dio projekta, ova pomoć je, kako kažu, dobro došla i dala im je vjetar u leđa za lakše prevazilaženje poteškoća u poslovanju.

Jedna od firmi koje su odabrane da budu podržane je firma GIR iz Gračanice, koja se bavi prodajom modnih tkanina i pribora za šivanje. Pomoć se, tačnije, odnosila na XOS concept wear - bh. brend odjeće za žene nastao s ciljem osnaživanja savremene žene u svakodnevnom životu čineći je elegantnom, ženstvenom, urbanom i ženom sa stavom.

Brend XOS pokrenula je Albina Šabić, koja sama kreira i uz pomoć svoje krojačice stvara unikatne haljine. Firma GIR godinama je komitent NLB Banke, a promocija koju su dobili u okviru projekta #OkvirPomoći Albini je pomogla da se predstavi široj publici.

"Reklama i firme GIR i brenda XOS, koju smo dobili u sklopu ovog projekta, mnogo nam znači. To je najveća pomoć koju sam mogla dobiti trenutno, jer su napravili zaista odlične reklame nakon kojih mi se javio veliki broj zainteresovanih i kupaca, ali i onih koji su samo željeli pohvaliti moj rad i podržati ga. Zahvaljujući reklamiranju, koje su nam omogućili, svakodnevno raste interes za moje haljine, na društvenim mrežama imam sve više pratilaca, što meni zaista mnogo znači, pogotovo kad uzmemo u obzir da ovaj brend postoji tek četiri mjeseca", kazala je Šabić.

Porodica Albine Šabić godinama se bavi prodajom materijala svjetskih proizvođača, kao što su Max Mara, Cavalli, Beneton, Armani i drugi, a ona kaže kako je taj posao željela proširiti i na neku drugu djelatnost, te je tako došla na ideju da pokrene svoj brend haljina, koji će biti potpuno od prirodnih materijala iz njihove prodavnice, a riječ je o viskozi, svili, pamuku, lanu i drugima.

"Htjela sam da moje haljine budu prpeoznatljive po prirodnim materijalima. Nije mi bilo ni lako pokrenuti to sve, a da bude nešto drugačije, ali smatram da sam uspjela. U svaku haljinu unesem dio sebe, a to su prepoznale i brojne poznate ličnosti", izjavila je Šabić.

Cilj projekta #OkvirPomoći NLB Banke bio je da potaknu građane BiH da kupuju domaće proizvode, da im pokažu da u BiH ima mnogo onih malih privrednika koji zaslužuju njihovu pažnju.

"Naša misija je da budemo na usluzi svojim klijentima, a posebno nas raduje kada vidimo da im možemo pomoći da rastu, da budu još bolji i da postanu prepoznatljiv brend u Bosni i Hercegovini. Ovaj projekt pokazao je koliko je malim privrednicima svaka vrsta pomoći dobro došla, a NLB Banka će nastaviti da bude tu za njih", poručila je Lidija Žigić, predsjednica Uprave NLB Banke d.d. Sarajevo.